عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قزوین به منظور دعوت از عموم مردم و جامعه دانشگاهی برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند۹۸

هر چه حضور مردم در پای صندوق ها بیشتر باشد، مجلس قوی تر است.
(مقام معظم رهبری)

امت حزب الله و غیور ایران اسلامی و مردم شریف، مومن، عزیز استان قزوین، خداوند متعال را شاکریم که فرصت دیگری به دست آمده تا با حضور گسترده و انتخاب صحیح، آینده خود و فرزندانمان را تضمین کنیم.

بی شک، انقلاب اسلامی ایران، تاکنون، با مشارکت و رای شما مردم فهیم از گردنه های سخت گذر نموده  و در آینده نیز چنین خواهد بود و همان گونه که  امام بزرگوارمان فرمودند «میزان رای ملت است»، همه توفیقات و دستاوردها با حضور شما مردم عزیز و آگاه به دست آمده است . جامعه دانشگاهی در این شرایط سرنوشت ساز و با آگاهی از واقعیت های داخل و خارج کشور و با اذعان به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و ضرورت استفاده کامل از سرمایه ها و ظرفیت های فراوان کشور، از عموم هموطنان غیور دعوت می کند تا با همبستگی و مشارکت فراگیر و انتخاب درست، در راه پر افتخار اقتدار ملی و ظهور ایران قوی گام بردارند. امید است همه با هم، رسالت تاریخی، ملی و دینی خود را، چون گذشته، پاس بداریم و با رای برآمده از عقلانیت، دانش و ایمان و براساس شاخص های تعهد، ولایتمداری، عدالت خواهی، روحیه انقلابی و جهادی و مبارزه با فساد، مجلسی کارآمد، قوی و شایسته را شکل دهیم .

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قزوین