عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

بازدید سرزده رئیس دانشگاه و هیات همراه از مجتمع آموزشی درمانی بعثت


رئیس دانشگاه، معاونین توسعه مدیریت و منابع و درمان و مدیر روابط عمومی دانشگاه با همراهی رئیس و مدیر م[JLU آموزشی درمانی بعثت از این مجتمع بازدید کردند‌.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، رئیس دانشگاه با بیان اینکه تجهیز اورژانس مجتمع آموزشی درمانی بعثت زمان‌بر بوده است بهره‌برداری از اورژانس را گامی موثر در خدمت‌رسانی به مردم دانست.

دکتر رشید حیدری‌مقدم افزود: در سالجاری اورژانس مجتمع آموزشی درمانی بعثت تقریبا به دو برابر ظرفیت قبلی خود رسید و مساحتی حدود یک هزار و ۴۰۰ مترمربع به اورژانس بیمارستان اضافه شد.

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص اهمیت حوزه سلامت بر ضرورت اطلاع‌رسانی مناسب و کارشناسانه تاکید کرد.

رییس دانشگاه از شروع فعالیت سرپایی مرکز جامع سرطان از سال آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در نیمه نخست سال آینده فاز ابتدایی آن به منظور درمان بیماران سرپایی شروع به فعالیت کند.

وی بهره‌گیری از شرکت‌های نرم‌افزاری و سامانه‌های کنترل در مجتمع آموزشی درمانی بعثت را از نقاط قوت این مرکز خواند و از اقدامات انجام شده برای به نتیجه رسیدن بخش VIP ، بهبود زیرساخت اورژانس و اسکیل‌لب قدردانی کرد.

مدیر مرکز آموزشی درمانی بعثت با اشاره به وجود زیرساختهای خوب در حوزه پدافند غیرعامل توضیحاتی در خصوص وجود ذخایر بزرگ آب شرب و غیر‌شرب و تامین ذخایر سوخت و برق و شارژ بودن تلفن ماهواره‌ای، بالگرد آماده پرواز و باند مناسب ارائه کرد.

مهندس کیانیبه اسکان مجموعه امداد هوایی دانشگاه علوم پزشکی همدان در مجتمع آموزشی درمانی بعثت اشاره کرد و گفت: وجود بالگرد امدادی در بیمارستان بعثت موجب انتقال بیماران در زمان کم است و امتیازی برای بیمارستان بعثت محسوب می‌شود.

وی همچنین به تبیین ظرفیت خوب درآمدی مجتمع آموزشی درمانی بعثت و حفط ثبات و پایداری بیمارستان بعثت در وضعیت فعلی اقتصادی، تعامل مناسب با بیمه‌ها، برخورداری از حدود ۴۰۰ دوربین مدار بسته و تمهیدات انجام شده در بخش زنان و زایمان پرداخت.

در ادامه بازدیدکنندگان از بخش IPD/VIP بازدید کردند و دکتر سید احمد‌رضا سلیم‌بهرامی توضیحاتی در خصوص سیستم هتلینگ مجتمع ارائه کرد و برنامه‌های پیش رو را بیان داشت.

دکتر حیدری‌مقدم و هیات همراه ضمن گفتگو با بیماران و عیادت از آنان از اورژانس بستری بازدید کردند و در خصوص تغییر کاربری اورژانس تبادل‌نظر کردند و یادآور شدند که با تغییرات مختصری که به وجود آمد دسترسی اورژانس اطفال با حداقل مسیر به تریاژ بیمارستان انجام شد.