عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

بازدید وزیر نفت و رئیس دانشگاه از غرفه های دانشگاه علم و صنعت ایران در نمایشگاه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت نفت

بازدید وزیر نفت و رئیس دانشگاه از غرفه های دانشگاه علم و صنعت ایران در نمایشگاه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت نفت


وزیر نفت و هیات همراه همزمان با حضور رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در  سومین گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در حوزه صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه، از غرفه های دانشگاه در نمایشگاه جانبی بازدید کردند.
در جریان بازدید سه ساعته دکتر زنگنه وزیر نفت از غرفه های شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه صنعت نفت در پژوهشگاه صنعت نفت در روز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه، ایشان از نزدیک با توانمندی ها و دستاوردهای شرکت ها و مجموعه های دانش بنیان دانشگاه علم و صنعت ایران آشنا شدند.


این بازدید در حضور دکتر ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران، دکتر محمدی معاون پژوهشی دانشگاه، دکتر کثیری مدیر دفتر همکاری های علمی، صنعتی و فناوری و دکتر بهشتی ، مدیر مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه علم و صنعت ایران و جمعی دیگر از اعضای هیات علمی صورت گرفت.
وزیر نفت پس از گفتگو با نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در نمایشگاه و کسب اطلاع از فرصت‌ها و چالش‌های فرآیندهای کاری هر یک از این مجموعه‌ها، یک بسته کامل از اطلاعات مربوط به قابلیت ها و توانمندی های صنعتی دانشگاه علم و صنعت ایران در زمینه تخصصی نفت را نیز دریافت کرد.
گردهمایی سه‌روزه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه، از صبح روز (۲ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به‌کار کرد و عصر سه‌شنبه، ۲۹ بهمن‌ماه به‌کار خود پایان داد.


آلبوم تصاویر

Sapp.ir/iust_iran