عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

سرپرست پژوهشکده علوم پایه سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد

وبدا؛ با ابلاغ حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی دکتر مهدی بنی طالبی بعنوان سرپرست پژوهشکده علوم پایه سلامت این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش وبدا؛ در متن این ابلاغیه خطاب به دکتر بنی طالبی آمده است، با عنایت به تعهد، تخصص و پشتکار جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست پژوهشکده علوم پایه سلامت منصوب می شوید.
در ادامه نیز از وی خواسته شده است، ضمن اولویت بخشی به نوآوری در حوزه نظری و پژوهشهای کاربردی مورد نیاز نسبت به توسعه، تقویت و هدایت طرحهای پژوهشی مصوب با اولویت کاربردی هدفمند و مبتنی بر سند چشم انداز برنامه توسعه و نقشه جامع علمی اقدام نماید.
کنترل و نظارت بر فرآیندهای پژوهشی، ایجاد ارتباط لازم با موسسات داخلی و خارجی به منظور همکاری در امور پژوهشی و مبادله خدمات علمی و تهیه برنامه پژوهشی پژوهشکده، ارائه اهداف و تعیین اولویتهای پژوهشی از دیگر نکاتی است که جهت مبنا قرار گرفتن در برنامه ریزی ها به سرپرست پژوهشکده علوم پایه سلامت دانشگاه یادآوری شده است.
همچنین در ادامه متن این ابلاغیه از دکتر بنی طالبی خواسته شده است، شناسایی و تعریف موضوعات و برنامه های علمی و پژوهشی مشترک و برنامه ریزی جهت تامین امکانات و تخصیص اعتبار لازم جهت تعاملات علمی و پژوهشی، ارائه پیشنهاد در زمینه های مختلف پژوهشی به معاون تحقیقات و فناوری، همکاری در تدوین برنامه جامع پژوهشی دانشگاه، ایجاد انگیزه های مادی و معنوی بمنظور ترغیب و تشویق اعضای محترم هیئت علمی به تالیف و ترجمه کتب و نوشتن مقالات تخصصی و ایجاد امکانات و تسهیلات لازم برای تسریع در چاپ و نشر آثار علمی و تعامل مناسب با مراکز تحقیقاتی، مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه، گروه های آموزشی، شوراها و کمیته های مرتبط را در برنامه ریزی ها مد نظر قرار دهد.
ریاست دانشگاه در ادامه ضمن تاکید بر هدایت پژوهشهای دانشگاهی بسوی تولید علم و فناوری و پیگیری جهت تبدیل موافقت اصولی پژوهشکده به موافقت قطعی و تخصیص ردیف بودجه مستقل اظهار امیدواری نموده است، دکتر بنی طالبی با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت در جهت خدمت و ارتقاء سطح علمی دانشگاه و سلامت مردم استان موفق و موید عمل نماید.