مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

برتری شرکت دانش‌بنیان دانشگاه شریف در جشنواره بین المللی خوارزمی

به گزارش روابط عمومی؛ در مراسم تقدیر از برگزیدگان در سی و سومین دوره از جشنواره بین‌المللی خوارزمی که روز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه سال جاری با حضور رییس جمهور و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار گردید از شرکت بیت‌بان تقدیر شد.
در این مراسم هیئت داوران جشنواره پس از سه ماه ارزیابی طرح‌های داخلی و خارجی ارسال شده به دبیرخانه در هر یک از حوزه‌های پژوهش‌های کاربردی، بنیادی و توسعه‌ای سه تیم را بعنوان تیم برتر برگزیدند.
شرکت بیت‌بان با ارائه طرح «پلتفرم جامع تحلیل بدافزار» موفق به کسب رتبه دوم در بخش پژوهش‌های کاربردی در این جشنواره شد.
گفتنی‌است؛ فعالیت اصلی شرکت بیت‌بان، تولید محصول، ارائه خدمات و آموزش در جهت پیشگیر ی، محافظت، شناسایی و رسیدگی به حادثه در حوزه تحلیل بدافزار است.
این شرکت به عنوان نخستین استارتاپ دانش‌بنیان در حوزه تحلیل و کشف بدافزار از سال ۱۳۹۵ توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف شروع به فعالیت نموده است و با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و اندیشه‌های نوین با هدف کمک به نظام جمهوری اسلامی ایران جهت پیشرفت و توسعه در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات و ارتباطات (افتا) اقدام به تولید محصولات، محتوا و ارائه خدمات نوآورانه کرده است.
شرکت بیت‌بان با ارائه سامانه‌های تحت عنوان پلتفرم جامع تحلیل بدافزار، رویکردی نوین در حوزه پیشگیری و شناسایی حملات سایبری ارائه نموده است. این پلتفرم با بکارگیری رویکردهای متفاوت اقدام به شناسایی و تحلیل تهدیدهای سایبری می‌نماید.