عمومی | دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

بیست و پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه برگزار شد

بیست و پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، با حضور و شرکت جمع کثیری از آقایان و بانوان کارمند در رشته های دارت، فریزبی، طناب کشی، داژبال و والیبال، در سالن شهید موحدی دانشگاه، از آذرماه سال جاری آغاز و تا ۲۱ بهمن ماه ادامه یافت.

درگروه بانوان این جشنواره، مسابقات دارت بانوان، با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از پرسنل تحت پوشش دانشگاه برگزار شد که معصومه شفیعی از معاونت آموزشی مقام اول، فرزانه جانقربانی از معاونت آموزشی مقام دوم و منصوره شریف زارع از معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه مقام سوم را از آن خود کردند.
همچنین در مسابقات فریزبی بانوان با شرکت ۱۰۰ نفر به صورت انفرادی ماده دقت، مقام اول توسط  فرحناز کلانتری خاص از دانشکده دندانپزشکی، مقام دوم توسط رویا حسین میرزایی از مرکز بهداشت شماره دو و مقام سوم توسط فریبا نریمانی از دانشکده دندانپزشکی کسب گردید.
درمسابقات طناب کشی بانوان نیز با شرکت ۱۶ تیم، نتایج به شرح زیر حاصل گردید:
مقام اول توسط بیمارستان مدرس الف و مقام دوم توسط مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی خورشید بدست آمد.
گفتنی است مسابقات داژبال بانوان با شرکت ۱۳ تیم به صورت دوره ای با ۲۸ بازی از تاریخ ۱۰ آذرماه تا تاریخ ۱۹ آذر ماه سال جاری برگزار گردید که ۶ تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و در نهایت سه تیم به ترتیب: مقام اول توسط دانشکده پزشکی الف، مقام دوم توسط مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی و مقام سوم توسط بیمارستان مدرس کسب گردید.
مسابقات والیبال بانوان با شرکت ۱۳ تیم به صورت دوره‌ای با ۲۲ بازی از تاریخ ۱ دی ماه تا ۸ بهمن ماه برگزار گردید که ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و در نهایت مقام اول توسط مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) تیم الف، مقام دوم توسط مرکز بهداشت شماره دو و مقام سوم توسط مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) تیم ب  کسب شد.
شایان ذکر است در گروه آقایان این جشنواره نیز، مسابقات دارت با شرکت بیش از ۶۰ نفر از پرسنل برگزار شد که مقام اول را سید حسن حسینی از معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مقام دوم مهدی مانیان از دانشکده پزشکی و مقام سوم  محمد ابراهیم گلشیرازی از ستاد ایثارگران کسب نمودند.
در مسابقات طناب کشی، آقایان با شرکت ۱۶ تیم نتایج زیر را حاصل کردند:
مقام اول توسط اداره رفاه کارکنان، مقام دوم توسط بیمارستان مدرس و مقام سوم مرکز بهداشت استان کسب گردید.
مسابقات داژبال آقایان نیز با شرکت ۸ تیم برگزار گردید که در نهایت سه تیم شامل مرکز بهداشت استان مقام اول، معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه مقام دوم و بیمارستان مدرس مقام سوم را کسب کردند.
در مسابقات والیبال آقایان، با شرکت ۲۴ تیم به صورت دوره‌ای با ۳۲ بازی از آذرماه تا ۲۱ بهمن ماه برگزار گردید که ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و در نهایت تیم های بیمارستان کاشانی مقام اول و مرکز پزشکی مدرس مقام دوم را کسب نمودند.
همچنین در رشته فوتسال ۴۹ تیم در ۱۶ گروه از تاریخ ۱۱ آذرماه به رقابت پرداختند و سرانجام با برگزاری ۸۲ مسابقه، تیم های مرکز اورژانس مقام اول، مرکز آموزشی درمانی کاشانی مقام دوم و مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) عنوان سومی را کسب نمودند.