عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

آغاز گام های دوم و سوم برنامه نظام ارجاع در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آغاز گام های دوم و سوم برنامه نظام ارجاع در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر خبر داد.

دکتر شاپور بدیعی در گفتگو با وب دا اظهار کرد: در قالب این برنامه گروه های هدف در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر و مشهد مقدس به صورت الکترونیک به سطح دو ارجاع داده می شوند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در اجرای برنامه نظام ارجاع الکترونیک رتبه نخست کشور را کسب نموده است تصریح کرد: در قالب این برنامه در سه ماهه گذشته بیش از چهل هزار نفر از بیماران در سطح ۲ و ۳ نظام ارجاع در مراکز دولتی و بیش از ده هزار بیمار در بخش خصوصی ویزیت شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه نخستین دانشگاه در سطح کشور جهت مشارکت با بخش خصوصی برای اجرای نظام ارجاع در سطح ۲ و ۳ است خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعامل با بخش خصوصی جهت مشارکت در نظام ارجاع سطح ۲ در شهرستان‌های مشهد، کاشمر، فریمان، طرقبه و شاندیز با همکاری حدود ۵۳ پزشک متخصص و ۲۳ درمانگاه تخصصی د رحال اجراست.

دکتر بدیعی اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در درمانگاه های دولتی را از برنامه های مهم این معاونت تا پایان امسال برشمرد و گفت: در این راستا زیرساخت‌های لازم با همکاری مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و معاونت غذا و دارو در حال انجام است.

{jcomments on}