برگزاری کمیته بررسی انتقادات و پیشنهادات و پاسخگویی به شکایات
|
سهشنبه، 14 فروردین 1397
|
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران کمیته بررسی انتقادات و پیشنهادات و پاسخگویی به شکایات در راستای بررسی وجمع بندی فرم های نظرسنجی ارباب رجوع جمع آوری شده از صندوق انتقادات و پیشنهادات مراکزخدمات جامع سلامت و پایگاه های سلامت تابعه در تاریخ 97/01/14 با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و مسئولین مربوطه در دفتر مدیر شبکه برگزار گردید. در ابتدا دکتر آوات کریمی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با اشاره به اینکه ارتقای رضایت مردمی از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی که در قالب طرح تکریم ارباب رجوع مورد ارزیابی قرار می گیرد ، می توان از آن به عنوان یکی از شاخص های سنجش کارآمدی و رشد و توسعه از جمله در بخش بهداشت و درمان این شهرستان یاد کرد.در ادامه با بررسی تک تک برگه های نظر سنجی مراجعین و دریافت کنندگان خدمات از مراکز و پایگاهها سلامت در حضور اعضای کمیته مذکور تصمیمات لازم اتخاذ گردید.