عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

برگزاری ششمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علم و صنعت ایران

برگزاری ششمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علم و صنعت ایران


شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی و مرکز سیاست پژوهی اقتصاد مقاومتی با همکاری کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی، «ششمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی» را ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۸ در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می کنند .
ششمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «نظام بانکی در خدمت تولید » برگزار می شود و سخنرانان اصلی آن، دکتر همتی (رییس کل بانک مرکزی)، دکتر ایروانی (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام)، دکتر ذاکری (رییس دانشگاه علم و صنعت ایران)، دکتر نصیری اقدم (دبیر علمی همایش و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی) و دکتر پیغامی (عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق) هستند.
این همایش با همکاری بسیج دانشجویی و هر ساله در بهمن ماه، در ایام مقارن با سالگرد تصویب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برگزار می شود و طی آن، زمینه برای رصد و پایش اقتصاد مقاومتی در کشور، تقویت پایه های علمی و پژوهشی اقتصاد مقاومتی و ارائه پیشنهادهای عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور همه فعالان این حوزه فراهم می گردد .
همایش اقتصاد مقاومتی در هر سال، یک موضوع را محور قرار داده و در قالب نشست های کارشناسی، مقالات سیاستی و تعامل با مسئولین، به آن می پردازد. خروجی های همایش در نهایت به دست مسئولین اجرایی رسیده و جهت اقدام پیگیری می شود .
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی الکترونیک
http://conf.pmecenter.ir/ مراجعه و یا با شماره تلفن های ۷۷۲۴۰۵۸۸-۰۲۱ و ۴۲۶۹۴۸۸۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایند .


Sapp.ir/iust_iran