عمومی | دانشگاه لرستان

افتتاح نمایشگاه معبر بصیرت دانشگاه لرستان با حضور نماینده ولی فقیه


بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان همچون سالهای گذشته، نمایشگاه امسال معبر بصیرت را در سایت مرکزی دانشگاه لرستان (جنب سلف سرویس)، برپا کرد.

نمایشگاه معبر بصیرت دانشگاه لرستان، صبح روز یکشنبه، ۲۷ بهمن ماه، با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان و حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، افتتاح شد.

نمایشگاه امسال، شامل عکس های مختلفی از شهیدان و همچنین غرفه هایی همچون بصیرت افزایی و محصولات فرهنگی است.

در نمایشگاه امسال، عکس های مختلفی از سردار رشید ایران و جهان اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به نمایش گذاشته شده است.

هدف از برپایی اینگونه نمایشگاهها، ترویج و تقویت فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت در سطح جامعه به ویژه در سطح محیط های دانشگاهی و انتقال این فرهنگ به نسل جوان و دانشجوست.

همچنین، دانشجویان پسر و دختر که علاقه مند به ثبت نام برای شرکت در اردوهای راهیان نور هستند میتوانند به این نمایشگاه، جهت ثبت نام مراجعه کنند.

نمایشگاه معبر بصیرت تا ۱۵ اسفندماه برپاست.

حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، پس از بازدید از غرفه های نمایشگاه، در سخنانی گفت:«وقوع انقلاب اسلامی ایران، معجزه قرن و برخاسته از اندیشه ناب حضرت امام ره) بود و این اندیشه ناب، توسط مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرده است».

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، تصریح کرد:«برگزاری اینگونه نمایشگاهها از جمله کارهای خوب فرهنگی برای انعکاس اندیشه ناب اسلامی است».

امام جمعه خرم آباد، افزود:«از چنین فعالیت هایی که در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند باید حمایت کنیم».