جلسه هماهنگی هفته ی ملی سلامت مردان ایران برگزار شد
وبدا؛ سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از برگزاری جلسه هماهنگی برنامه ریزی برای هفته ی ملی سلامت مردان ایران خبر داد.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومی شبکه؛ سید راشد جزایری افزود: این جلسه با هدف برنامه ریزی برای هر چه بهتر برگزار کردن برنامه های این هفته در نوزدهمین روز از بهمن ماه سال جاری در دفتر معاون بهداشتی برگزار شد.
وی ادامه داد : با توجه به شعار هفته ی سلامت مردان امسال که " محیط کار سالم، کارکنان سالم " می باشد، در این جلسه بر برنامه ریزی برای انجام معاینات شغلی کارکنان تاکید شد.
وی، به برنامه ریزی برای حضور متخصص اورولوژیست در برنامه رادیویی صدا و سیما و ارائه مطلب در مورد سرطانهای شایع مردان و کارشناس طب کار برای ارائه مطلب برای آشنایی با طب کار اشاره کرد.
وی تصریح کرد: هفته ی سلامت مردان ایران از ۱ اسفند ماه سال جاری آغاز و تا تاریخ ۷ اسفند ماه ادامه دارد.