عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

کسب مجوز برگزاری آزمون دکتری تخصصی (PhD) سال ۹۹ در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

وبدا؛ سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری ، از کسب مجوز برگزاری آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۹۹ در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر برزو خالدی فر افزود: این مجوز از سوی سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور، طی درخواست و مکاتبه معاونت آموزشی دانشگاه با سازمان مبنی بر دریافت مجوز برگزاری آزمون الکترونیکی دکتری تخصصی (PhD) و با هدف دسترسی راحت هم استانی های عزیز اخذ شد.
وی تصریح کرد: با اخذ این مجوز، از آزمون سال ۱۳۹۹ این آزمون بصورت الکترونیکی در مرکز آزمون الکترونیک معاونت آموزشی دانشگاه برگزار خواهد شد.
دکتر خالدی فر تصریح کرد: ثبت نام آزمون دکتری تخصصی سال ۹۹ از تاریخ شانزدهم الی بیست و ششم بهمن ماه جاری از طریق سایت مرکز سنجش کشور به آدرس sanjeshp.ir فعال می باشد.
به گفته وی، بر اساس برنامه زمان بندی اجرای آزمون دکتری تخصص (ph.D) مهلت ثبت نام و ارسال مدارک به صورت اینترنتی و از تاریخ شانزدهم لغایت بیست و ششم بهمن ماه و زمان توزیع کارت ورود به جلسه آموزن به صورت اینترنتی و از تاریخ هجدهم لغایت بیست و یکم خردادماه ۹۹ می باشد.
وی، تاریخ برگزاری آزمون کتبی (الکترونیک) را ۲۱ ، ۲۲، ۲۳ خردادماه ۹۹ اعلام کرد و افزود: ۲۴ همین ماه نیز کلید اولیه از ساعت ۱۸ به بعد اعلام می گردد.
به گفته وی، مهلت ارسال اعتراض به سوالات آزمون فقط به صورت اینترنتی و از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۶ خردادماه ۹۹ اعلام شده است.
دکتر خالدی فر افزود: متقاضیان می توانند از ساعت ۱۸ به بعد دهمین روز از تیرماه ۹۹ نیز کلید نهایی را دریافت نمایند.