عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه

پیام تبریک رییس دانشکده به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

بسم الله الرحمن الرحیم "


" مَن اَحَبَّ فاطِمَهَ ابنَتی فَهُوَ فِی الجَنَّهِ مَعی "

بیستم جمادی‌الثانی سالروز ولادت با سعادت اسوه شگفت طهارت، آموزگار خوب شهادت، اسوه تقوی و معنویت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

این روز بسیار عزیزی است چرا که حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان نمونه ترین زن در همه زمینه ها الگوی مناسب و شایسته ای است تا امروزه دختران، زنان و مادران جامعه اسلامی با تاسی از سیره دخت گرامى رسول خدا(ص)، این مهم را سرمشق خود سازند و به حجاب و عفاف اهمیت خاص داده و در رسیدن به کمال معنوی و عصمت فاطمی بکوشند و این گونه دختران و زنان قابل تقدیر خواهند بود .

ولادت زهرای اطهر (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، فرصت ارزشمندی برای تکریم و تجلیل مادران و زنان جامعه اسلامی و ترویج ارزش‌ها، فضائل و کرامات بانوی اول اسلام در فضای این سرزمین نورانی است.

اینجانب سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گرامیداشت روز زن و مقام والای مادر را به همکاران عزیز خصوصاً زنان و مادران مومن و فداکار دانشکده علوم پزشکی مراغه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم .

دکتر اصغر تنومند
رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه