عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

دیدار مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با جانباز گرانقدر انقلاب، حبیب الله کیانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه:
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور اجر نهادن به دلاوریها و رشادت های ایثارگران عزیز، دکتر ابراهیم رحیمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به همراه معاونین و جمعی از کارکنان و دانشجویان عضو کانون ایثار از جانباز گرانقدر حبیب الله کیانی عیادت کردند.
دکتر ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای این جانباز فداکار گفت: امنیت و آسایش امروز ما مرهون رشادت ها و ایثارگری های جانبازان است و به طور حتم این عزیزان از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار هستند.
حجت الاسلام یوسف اکبری مسئول امور فرهنگی آموزشکده سما شهرکرد هم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص مردان خدا بیان کرد: اجر جانباز کمتر از اجر شهید نیست و قطعا کسی که در راه خدا از مال و جان خود می گذرد در این دنیا و آن دنیا محبوب خداوند خواهد بود.
دکتر محمد قاسمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد نیز ضمن تشکر از همسر این جانباز بزرگوار گفت: اجر و ثواب همسر گرانقدر این جانباز سرافراز و سختی ها و مرارت های نگهداری از این جانباز قابل تقدیر و تشکر است.
در ادامه مصطفی کیانی فرزند این جانباز سرافراز که در حال حاضر دانشجو و فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد است چگونگی مجروحیت و روند درمانی پدر عزیزش را شرح داد.
حبیب الله کیانی جانباز ۲۵ درصد در عملیات کربلای ۵ مجروح شیمیایی شد. متاسفانه سال گذشته هم به دلیل همین عارضه، در بیمارستان بستری شدند و تا کنون تحت مراقبت هستند.