عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: رفع مشکلات حوزه سلامت نیازمند همکاری همه سازمان‌ها است/ وجود آلاینده‌ها یکی از مشکلات مناطق جنوب استان بوشهر است

دکتر سعید کشمیری در آئین افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت استان بوشهر با حضور وزیر بهداشت اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال چهارده پروژه عمرانی بهداشتی در استان بوشهر شامل سه ساختمان شبکه بهداشت و درمان در شهرهای برازجان، دیر و جم ، احداث چهارخانه بهداشت، سه پایگاه اورژانس ۱۱۵، دو مرکز خدمات جامع سلامت و دو واحد پانسیون پزشکان به ارزش ۳۶۲ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.
وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده بین استانداری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پنج سال گذشته امروز بیش از ۱۶۰ باب از مراکز و خانه‌های بهداشتی استان بوشهر بازسازی‌شده است.
دکتر کشمیری افزود: با نوسازی مراکز و خانه‌های بهداشت استان بوشهر امروز میانگین سال ساخت این مراکز از ۲۵ سال به ۱۰ تا ۱۲ سال رسیده است.
وی با اشاره به مسائل و مشکلات بهداشتی و سلامت حوزه جنوب استان بوشهر گفت: وجود آلاینده‌ها ازجمله مشکلات مناطق جنوب این استان است با توجه به اینکه در این بخش مصوبه خوبی تنظیم و به دولت ارائه‌شده انتظار می‌رود با اجرای آن از حجم آلاینده‌های منطقه کاسته شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تشکر از برادران نامور، شورای شهر و شهرداری جم که در ساخت ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم همکاری داشته‌اند خاطرنشان کرد: برای احداث و تجهیز این ساختمان با زیربنای یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع، مبلغ ۵۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.
انتهای پیام/م.غ ۱۰۲۳

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI