عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

بیستمین "وسط هفته‌ی جهادی" برگزار شد


گروه جهادی شهید سیاهکالی بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ملایر توانست بیستمین وسط هفته ی جهادی را در منطقه ۱۶ متری ملایر برگزار کند.
به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، ناهید سورنی مسئول روابط عمومی اردوی جهادی شهید سیاهکالی در این رابطه اظهار داشت: به لطف خداوند متعال در این طرح به دنبال ارتقای سلامت از طریق خود مردم هستیم و معتقدیم که  این مهم با همراهی مردم حاصل می‌شود.
وی افزود: بزودی شاهد انجام  پژوهش‌های دانشگاهی در جهت خدمت‌رسانی موثر به مردم به همراه استاد مهدی ترابی  که از اعضای هیئت علمی دانشکده  می‌باشند خواهیم بود.
وی همچنین تصریح کرد: ما معتقدیم وقتی مردم بتوانند کنترل بیشتری بر تصمیم گیری‌ها و اقداماتی که سلامت آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد داشته باشند زمانی است که میتوانیم بازده مثبت رسالت گروه جهادی شهید سیاهکالی را بیش از پیش احساس کنیم و انشالله آن روز نزدیک خواهد بود.
لازم به ذکر است گروه جهادی شیهد سیاهکالی با حضور مستمر جهادگران در کنار مردم مناطق محرومی چون امام‌زاده عبدالله علیه السلام ، ۱۶ متری ، ۱۵ خرداد و  طالقانی در قالب طرح "وسط هفته های جهادی "  طی دوشنبه ی هر هفته، سعی در اجرای منویّات مقام معظم رهبری در توجه به بهداشت و سلامت مردم دارد.