عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

مراسم بزرگداشت دهه فجر در آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری

مراسم بزرگداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری در این مراسم که در نمازخانه این مرکز و با حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشکده‌های شهرستان ساری برگزار گردید، پس از تلاوت آیاتی از سوره فجر و شعرخوانی مجری برنامه، هادی قاسمی، ریاست دانشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ ساری، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به نقش برجسته مردم در این پیروزی اشاره کرد و میهمان و سخنران جلسه را یکی از افراد برجسته در تاریخ انقلاب اسلامی دانست. حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحمید عبدالاحد از مبارزان برجسته و موثر در شکل‌گیری انقلاب اسلامی به‌عنوان سخنران اصلی جلسه به ایراد تحلیلی تاریخی از پیروزی انقلاب اسلامی و ذکر خاطراتی از آن زمان پرداخت.

حجت‌الاسلام عبدالاحد با بیان روند تاریخی شکل‌گیری مبارزات امام خمینی (ره) علیه رژیم پهلوی، خاطراتی از حضور محمدرضا پهلوی در قم، فتاوی امام (ره) در خصوص حضور مردم در خانه، توهین‌های محمدرضا پهلوی را برای حضار روایت کرد.

وی ضمن اشاره به مبارزات مردم ساری در ۱۸ دی و سخنرانی‌های مسجد مصطفی خان و مسجد جامع در آن ایام و ترسیدن برخی از ریش سفیدان، از جوانان باغیرت و شجاع که به پیروزی انقلاب اسلامی کمک فراوان کردند، به نیکی و بزرگی یاد کرد.

در پایان این جلسه از سخنان میهمان برنامه سوالاتی طرح و به سه نفر هدایایی اهدا شد. همچنین جوایز برگزیدگان مسابقه «در میان آتش» که به‌مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شده‌ بود، به آن‌ها اهدا شد.