عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

حضور کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی همدان در راهپیمایی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی


کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی همدان در چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی همراه و همپای مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲بهمن حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۹۸ همزمان با اربعین شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور مردم فهیم و انقلابی همدان برگزار شد و کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در صف مردم در این حماسه پرشور حضور یافتند.

اگرچه سرما و کاهش دما در استان همدان هم مانند بسیاری از استان‌های کشور گسترده شده بود اما فجر سلیمانی به سرما و برف این فضا غالب آمده بود و گرمای حضور مردم را در این راهپیمایی دو چندان کرده بود.

مردم دارالمومنین همدان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل کودک کش»، «مرگ بر آل سعود خائن»، «مرگ بر انگلیس»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا»، «الله اکبر»، «گوش به فرمان توییم خامنه‌ای»، «سردار پر افتخار؛ شهید بین الملل»، «آمریکا سرنگون است» و... انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

ضرغامی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم با بیان اینکه انقلاب چیزی نیست که دشمن بخواهد با تحریک، مردم ایران را ناامید کند چرا که انقلاب متعلق به مردم است و اگر مسئولی وظایف خود را به خوبی انجام ندهد مردم آن را برکنار می‌کنند تا انقلاب حفظ شود، ادامه داد: در تهدید اخیر ترامپ مبنی بر بمباران ۵۲ نقطه از مراکز فرهنگی ایران، نادانی این فرد مشخص شد که نمی‌داند، حمله به مراکز فرهنگی یک کشور اقدامی غیرقانونی است.
عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با عرض ادب به خانواده شهدایی که عزیزان خود را فدای این انقلاب کرده‌اند، افزود: تلاش شبکه‌های مجازی و ماهواره برای تحریک مردم و عدم شرکت آنها در راهپیمایی بود اما حضور تاریخی مردم در هوای سرد و دمای زیر ۱۰ درجه سانتی‌گراد، خبر از ناکام ماندن آنها در اهدافشان می‌دهد.
ضرغامی ادامه داد: عشق به نظام و رهبری کپی‌رایت ندارد که بعضی‌ها خیال کنند مالک مطلق آن هستند و اگر قرار باشد راجع به این موارد صحبتی عنوان شود باید از آنها اجازه گرفت بلکه همه این مردم عاشق نظام و انقلاب هستند.
وی به انتخابات دوم اسفندماه نیز اشاره کرد و با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند پای صندوق‌های رای حاضر شوید حتی اگر مرا قبول ندارید کشور خود را که دوست دارید و برای سربلندی میهن پای صندوق‌های رای بروید، گفت: دشمنان هر سال عنوان می‌کنند که امسال آخرین سال انقلاب است اما به کوری چشم دشمنان چهل و یکمین سال تولد انقلاب را جشن گرفتیم و با حضور پای صندوق‌های رای نیز مشت محکم‌تری بر دهان یاوه گویان خواهیم زد و با هر رای راه انقلاب و شهدا را مستحکم می‌کنیم.