عمومی | دانشگاه لرستان

حضور دانشگاهیان دانشگاه لرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن + تصاویر


دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، معاونان دانشگاه، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه لرستان، در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن، شرکت کردند.

بسیاری از مردم در راهپیمایی باشکوه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عکسهای سردار رشید اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند و بار دیگر همچون سالهای گذشته، با آرمانهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تجدید میثاق کردند.

در خرم آباد، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از میدان شهدا تا میدان ۲۲ بهمن، برگزار شد.

سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در خرم آباد بود.

وی در سخنانی، تاکید کرد حضور مردم در راهپیمایی امروز، بیعت دوباره با حاج قاسم بود و راه حاج قاسم و همراهانش را تا آخرین قطره خون، ادامه می دهیم.

وزیر اطلاعات، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را حمایت خداوند از انقلاب اسلامی، وجود رهبری حکیم، شجاع و فرزانه و حمایت و حضور مردم دانست.

سیدمحمود علوی، تصریح کرد:«پیام مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این است که هیچ تزلزلی در اراده مردم برای ادامه دادن راه امام (ره) و شهدا به وجود نیامده است و این مسیر، با قدرت ادامه خواهد داشت».

وزیر اطلاعات، افزود:«مردم در راهپیمایی امروز (۲۲ بهمن) حضور باشکوهی داشته اند و یک حضور دیگر هم در تاریخ دوم اسفندماه امسال است که روز برگزاری انتخابات است و در آن روز هم مردم با حضور خود، بار دیگر حماسه حضور را رقم می زنند».

سیدمحمود علوی، توضیح داد:«امسال در حالی چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که با هدایت‌های حکیمانه رهبری و حضور همیشگی مردم در صحنه، انقلاب اسلامی از هر زمان دیگر در موضع اقتدار قرار گرفته‌ و جبهه مقاومت حماسه‌ها می‌آفریند».

وزیر اطلاعات با بیان اینکه تیرکمان فرزندان فلسطینی تبدیل به موشک شده و معامله قرن را قبل از تولد دچار سقط جنین کرده است، گفت: «ترامپ بداند هیچ نتیجه‌ای از معامله قرن و دیگر ترفندهای تحریم حداکثری به دست نمی‌آورد».

علوی، اظهار داشت: «به برکت انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت در سوریه به پیروزی نشسته و دشمنان داخلی و خارجی سوریه دچار ناکامی شده‌اند».

وی با اشاره به حماسه‌آفرینی نیروهای حزب الله، تصریح کرد:«امروز مسلمانان در دیگر نقاط جهان اسلام، با اراده جوشیده از قدرت نظام جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی با مشت‌های گره کرده مبارزه می‌کنند».

وزیر اطلاعات ادامه داد: «مسئله هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی‌ها در «عین الاسد» اگرچه جنبه خسارت مالی آن مهم بود، اما نفس اراده جمهوری اسلامی در زدن پایگاه آمریکایی‌ها بیش از پیش مهم است؛ پس از جنگ جهانی دوم هیچ قدرتی به خود اجازه نداده که پایگاه آمریکایی را مورد حمله قرار دهد، اما ایران این پایگاه را مورد هدف قرار داد».