عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم

فعالیت ۵۷ پزشک متخصص و فوق تخصص جدید در قم




فعالیت ۵۷ پزشک متخصص و فوق تخصص جدید در قم

با پیگیری ها و برنامه ریزی های انجام شده، ۵۷ پزشک متخصص و فوق تخصص جدید، فعالیت خود را در بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی قم آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم،
آیین استقبال از پزشکان متخصص و فوق تخصص جدید که فعالیت خود را در استان قم آغاز کرده اند با حضور رئیس، معاونین درمان و توسعه دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم گفت: حضور پزشکان جدید در مجموعه های درمانی قم، موجب گسترش خدمات رسانی به مردم شده و اثرات مثبت بسیاری به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: پزشکان به عنوان نبض تپنده در مجموعه های درمانی هستند و با اقدامات به موقع و اساسی خود، در خدمات رسانی به بیماران تلاش می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: شما پزشکان در بیمارستان ها در خط مقدم فعالیت ها هستید و شاید گاهی با اعتراض های مردمی نیز مواجه شوید که باید با سعه صدر رفتار کرده و وضعیت بیمار و همراهان آنها را درک کنید.

دکتر بابک فرزین نیا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه ضمن خیر مقدم به پزشکان جدید گفت: دانشگاه در راستای پشتیبانی از شما تمام تلاش لازم را انجام خواهد داد و امیدواریم بتوانیم در خدمت مردم باشیم.

دکتر محمود پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: ۴۰ پزشک متخصص، ۱۰ دندانپزشک متخصص و هفت پزشک فوق تخصص در قم فعالیت خود را در بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی دولتی آغاز خواهند کرد.

وی گفت: این پزشکان متخصص در رشته های پاتولوژی، نورولوژی، اورولوژی، رادیولوژی، داخلی، قلب، بیهوشی، پزشکی هسته ای، پوست، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، زنان و زایمان، طب اورژانس، کودکان و گوش و حلق و بینی فعالیت خواهند کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همچنین پزشکان فوق تخصص نیز در رشته های گوارش اطفال، غدد اطفال، قلب اطفال، خون و سرطان بالغین، جراحی پلاستیک، مراقبت های ویژه، جراحی قلب و... فعالیت خود را آغاز می کنند.

دکتر پرهام گفت: در رشته های دندانپزشکی نیز متخصصان در رشته های دندان کودکان، جراحی لثه، ارتودنسی و... در قم حضور پیدا کرده اند که در خدمت رسانی به همشهریان تلاش خواهند کرد.