عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

بخش های بستری بیمارستان «شهدا آبیک» افتتاح شد

روز ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ و در دهه مبارک فجر، با حضور مهندس جمشید انصاری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، مهندس هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین، دکتر پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی، بخش های بستری بیمارستان «شهدا» آبیک، افتتاح و به بهره برداری رسید.

دکتر محسن چیت سازان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک و سرپرست این بیمارستان در این رابطه، اظهار کرد: برای راه اندازی این بیمارستان ۳۲ تختخوابی که دارای بخش‌های جراحی مردان و زنان، کودکان، زنان و زایمان، جراحی، اورژانس، دیالیز و درمانگاه های تخصصی است، تا قبل از افتتاح، ۲۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است .

دکتر چیت سازان در ابتدای آئین افتتاح این پروژه سلامت محور، گفت: در سال ۱۳۹۸ و در این بیمارستان، تعداد ۳۵۰ هزار خدمت به ۱۰۸ هزار تن، به صورت سرپایی ارائه شد و از امروز بخش های بستری نیز به مراجعین خدمات رسانی خواهد کرد. وی افزود که از دیگر خدماتی که در این بیمارستان ارائه می شود، خدمات آزمایشگاهی، رادیولوژی و «اکو» قلب است.

دکتر چیت سازان گفت: درمانگاه های تخصصی این بیمارستان نیز خدمات تخصصی، شامل: قلب و عروق، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، اعصاب و روان و چشم به مراجعین ارائه می دهد.