عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با خانواده معظم شهدا

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همراه جمعی از مسئولان دانشگاه با حضور در منزل خانواده معظم شهدا و ایثارگران این دانشگاه، با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش وب دا، دکتر سید محمد حسین بحرینی به همراه دکتر اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر محرری سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ، دکتر هاشمی نژاد مدیر شاهد و ایثارگر، آقای افشار مدیر هسته گزینش دانشگاه و جمعی دیگر از مدیران با حضور در منزل خانواده گرانقدر شهیدعباس صمدی پدرخانم حمیده صمدی از کارکنان حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی و خانواده معزز شهید رحیمی پدر  آقای کاظم رحیمی معاون حسابداری مدیریت امور مالی دانشگاه ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، حفظ و ادامه راه شهیدان را یکی از مهمترین وظایف مهمی دانست که بر عهده همگان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این دیدار ضمن قدردانی از خانواده های شهدا و ایثارگر اظهار داشت: شهدا پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند  وجامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا بزرگترین درس برای ماست و وظیفه ما را، برای حفظ و ادامه راه آنان چه بسا مهم تر و سنگین تر می کند.

دکتر بحرینی ضمن افتخار به خدمتگراری به خانواده معزز شهیدان و ایثارگران اظهار کرد: ما درمقابل خانواده شهیدان ،ایثارگران و جانبازان تکلیفی شرعی و ملی داریم وبه هیچ وجه آزادگی و آزاد اندیشی این بزرگواران را فراموش نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه به طور حتم این رشادت‌ها به خاطر گرفتن خاک نبود، بلکه دفاع از اسلام و انقلاب بود تصریح کرد: امروز فضای جنگ تغییر کرده و دشمن در تلاش ضربه زدن به اسلام است .

دکتر بحرینی با قدردانی از خانواده های شهدا که با تربیت فرزندان خود با روحیه انقلابی، ادامه دهنده راه شهدا هستند افزود: "امروز ما وظیفه داریم از هیچ خدمتی به این عزیزان فروگذار نکنیم و با تمام جان و دل در خدمت فرزندان شهدا باشیم".

مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه  علوم پزشکی مشهد نیز در این دیدار اظهار کرد:  باعث خوشبختی است که تعداد زیادی از فرزندان عزیز شهیدان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشغول به خدمت هستند.

دکتر هاشمی نژاد در ادامه با بیان این که شهید عباس صمدی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن  ۱۳۶۵ به دست منافقان به مقام رفیع شهادت نائل شداظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از افتخارات ما به شمار می‌رود که موجب می‌شود همواره یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های آنها برای ما زنده باشد.

{jcomments on}