عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه

با حضور دانشگاهیان دانشگاه های اردبیل ، مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سردار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ریشه عمیقی داشت و برای پیروزی انقلاب اسلامی خون دل ها خورده ایم.
وی با بیان اینکه از سال ۱۳۴۲ تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی انقلابی توسط رژیم پهلوی هزینه های زیادی به انقلابیون تحمیل شد، ادامه داد: امام خمینی(ره) با گفتمان توحیدی و با تبعیت از ائمه اطهار و همراهی مخلصانه مردم توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و استکبارگران خیلی تلاش کردند که به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند، اضافه کرد: کودتاها، ترورها و حمایت از رژیم بعثی برای حمله به ایران اسلامی از جمله این اقدامات بود اما ما توانستیم با تکیه بر ائمه اطهار و پیروی از رهبری الهی و توحیدی امام خمینی(ره) و توسط ناگهان سربازها و فرماندهان گمنام در هشت سال دفاع مقدس پیروز شویم.
بابازاده با بیان اینکه اساتید باید جبهه مقاومت را به دانشجویان تبیین کنند، ادامه داد: باید همه ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشته و در ۲ اسفند ماه پای صندوق های رای حاضر شویم.

دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: در شرایط فعلی که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای ضربه به کشور تلاش کرده و جنگ اقتصادی را تپبه کشور ما تحمیل کرده اند، دانشگاهیان بیش از پیش باید نقش آفرینی کرده و به کشور کمک کنند.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها از رودررویی مستقیم با ایران هراس دارند، تصریح کرد: آنها در زمان ماموریت اقدام به ترور سردار سلیمانی کردند و این نشان می دهد که آمریکایی ها حتی به انسانیت هم پایبند نیستند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در این مراسم گفت: سردار شهید سلیمانی منیت و تکبر و حسادت نداشت و به عنوان سرباز ولایت عمل می کرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی افزود: استکبارجهانی ضربه مغزی شده است و بیشتر از این هم دوام نمی آورد.

**************************

**************************