عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شماره یک شفا


مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شماره یک شفا با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در شهرستان کبودراهنگ افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا در همدان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان از مدیریت و وحدت موجود شهرستان کبودراهنگ قدردانی کرد و اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با وحدت به پیروزی رسیده است و همه مسئولان دست در دست یکدیگر برای خدمت به مردم تلاش کنند

مهندس آزاد بخت از همه مسئولان  شهرستانی و استانی در پروژه مرکز بهداشت درمانی شفا تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که وحدت و همدلی مسئولان روز به روز افزایش یابد تا بستر خوبی برای خدمت به مردم فراهم شود‌.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ با مشارکت بانک ملی ایران مجموعا ۳ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز مرکز بهداشت درمانی شفا اختصاص داده شده است.

دکتر علی احمدی افزود: مجموعا ۲۰ هزار نفر شامل ۱۰ هزار نفر جمعیت شهری و ۱۰ هزار نفر جمعیت روستایی از این مرکز خدمات می گیرند.

وی زیربنای مرکز شفا را ۸۱۴ مترمربع و در دو طبقه عنوان کرد و گفت: این مرکز هم اکنون مشغول ارائه خدمات است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ خاطر نشان کرد که برای رفاه حال همشهریان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ نیز در هفته سلامت سال ۹۹ افتتاح می‌شود.

وی یادآور شد که در خصوص سی تی اسکن نیز پیگیری های لازم انجام شد و شهرستان کبودراهنگ در اولویت سوم است که در سال ۹۹ قطعا انجام می‌شود.

رئیس بانک ملی استان همدان نیز با تشکر از لطف مردم منطقه گفت: این مجموعه به همت دکتر همتی افتتاح شد.

طوماسی با اشاره اقدامات خیرخواهانه و مردمی بانک ملی خاطر نشان کرد که این بانک در زمینه تکالیف اجتماعی موفق بوده است.

وی در پایان تعامل هر چه بیشتر بانک ملی با دانشگاه علوم پزشکی را خواستار شد.