عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

بازدید گروه عارضه یابی دانشگاه از صنایع کرمان

بازدید گروه عارضه یابی دانشگاه از صنایع کرمان


گروه ۱۵ نفره عارضه یابی دانشگاه، طی هفته گذشته از صنایع کرمان بازدید به عمل آورد.
این گروه در این چند روز به ترتیب از نیروگاه سیکل ترکیبی، صنایع ممتازان، شرکت سیمان ممتازان، شرکت قطعه گستر، شرکت لاستیک بارز، نیروگاه تولید برق خورشیدی مکران، کارخانه ذوب و نورد، شرکت آلومینیم هزار، شرکت اروند رینگ رفسنجان، شرکت واگن سازی زرند کرمان و مرکز نوآوری تگ بازدید به عمل آورده و ضمن معرفی توانمندی ها و ظرفیت های دانشگاه از نیازهای صنایع کرمان نیز جهت رفع آن اطلاع یافت.


از نکات مهم این بازدید عارضه یابی می توان به برگزاری نشست با اتاق بازرگانی کرمان با حضور مدیر آن آقای طیب زاده و تعدادی از مدیران صنایع استان اشاره کرد.
مطلب دیگر این که با توجه به تاخیر یک ساعته پرواز در بازگشت، گروه در فرودگاه برحسب اتفاق با مهندس مرعشی استاندار سابق کرمان ملاقات داشت و ضمن تشریح برنامه سفر، بسته سرویس های صنعتی دانشگاه را تقدیم ایشان نمود. مهندس مرعشی نیز به گروه توصیه نمود دانشگاه فناوری های روز دنیا را رصد و توسعه دهد تا مشکلات کشور برطرف شود. دانشگاه نیز پیشنهاد برگزاری جلسه ای را در آینده با ایشان مطرح کرد که با استقبال مواجه شد.


شایان ذکر است هماهنگی با صنایع استان کرمان توسط یکی از دانش آموختگان دانشگاه صورت پذیرفته، از طرف دیگر پس از دعوت دفتر از اساتید دانشگاه گروه ۱۵ نفره متشکل از خانم ها و آقایان: دکتر کامبوزیا، دکتر طائب، دکتر صادقی، دکتر آیت الهی، دکتر عبادالهی، دکتر سبزپوشان، مهندس اسلامی، دکتر رحمانی فرد، دکتر احمدی، دکتر زاهدی، دکتر میرآبادی، دکتر صندیدزاده، دکتر ملاجعفری، دکتر ابراهیمی نژاد رفسنجانی و مهندس شمساری اعلام آمادگی نمودند، میزبان گروه نیز در این چند روز شرکت سیمان ممتازان کرمان بود.

Sapp.ir/iust_iran