علوم پایه | دانشگاه ارومیه

تغییراتی نوید بخش در ارائه واحد تربیت بدنی عمومی ۲

دکترمیرحسن سیدعامری رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه ارومیه اعلام کرد: دانشکده علوم ورزشی در راستای ارتقاء سلامتی و ایجاد شادابی در دانشجویان کلیه رشته­ های تحصیلی دانشگاه در مقطع کارشناسی، در جهت تحقق این رسالت گرانقدر تغیراتی در ارائه واحد تربیت بدنی عمومی (۲) را درنیمسال دوم سال تحصیلی۹۸-۹۹ انجام داده است.

دکتر عامری بیان کرد: در این راستا جهت بهبود کیفیت آموزشی و احساس رضایتمندی دانشجویان از این واحدهای منتخب و انتقال مفهوم واقعی ورزش به متن زندگی این عزیزان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه برای اولین بار با همکاری سایر همکاران ذی ربط دانشکده و خصوصاً اداره تربیت بدنی دانشگاه در این امر اقدام به ارائه واحد عمومی(۲) بصورت رشته ی تخصصی در حد مقدورات دانشکده و دانشگاه نموده است.

رئیس دانشکده علوم ورزشی گفت: امیدداریم با این تنوع بخشی به واحد(۲) تربیت بدنی عمومی، دانشجویان با سطح انگیزش بالا و متناسب  با علاقه مندی در رشته ی ارائه شده انتخاب واحد نمایند.

لازم به ذکر است شرایط انتخاب واحد، رشته دروس، ساعات برگزاری و نام استاد مربوطه در جدول زیر ارائه شده است و جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه پیشنهادات می توانند به آقای دکتر جلال دهقانی زاده مسئول محترم دروس عمومی در دانشکده علوم ورزشی مراجعه نمایند.

جهت دریافت فایل این جدول اینجا را کلیک کنید