عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

رییس دانشگاه: برنامه های راهبردی آیت ا... رییسی در اداره قوه قضاییه به مبانی دانشگاهی بسیار نزدیک است



دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه در دیدار با دکتر عباس مسجدی آرانی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، ارتباط دو سازمان را یک ارتباط مینیاتوری از همبستگی و پیوستگی اجرایی و علمی بین دو نهاد اجرایی و قضایی برشمرد که می تواند یک تراز ملی برای آن تعریف شود و محلی برای پیوستگی دو نهاد باشد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، دکتر مسجدی در این دیدار با اشاره به سیاست های راهبردی جدید قوه قضاییه اظهار داشت: آیت ا... رییسی به همه زیرمجموعه تکلیف کرده است که در تعامل با تمام دستگاه ها و نهادهای مختلف کار کنند تا منجر به یک هم افزایی برای دستیابی به ظرفیت های خوب موجود در کشور شود.

به گفته وی اولین همکاری دانشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور با دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی آغاز می شود که با حضور چهره های برجسته ملی و بین المللی و شاخص سرمایه بزرگی محسوب می شوند واظهار داشت: با استفاده از همه ظرفیت های دانشگاهی و سازمانی در کنار هم برای ارایه خدمت بهتر به مردم تلاش می کنیم.

دکتر مسجدی در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر همگی با هم همنوا باشیم حتما اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. ما با همه ظرفیت و توان در خدمت شما هستیم و بی تردید ماحصل این همکاری مشترک خدمت صادقانه، خالصانه و بدون چشمداشت به مردم است.

تفاهم نامه دانشگاه وسازمان پزشکی قانونی؛ ارتباطی مینیاتوری از همبستگی بین دو نهاد اجرایی و قضایی

دکتر زالی رییس دانشگاه در این دیدار با اشاره به سیاست ها و برنامه های راهبردی ارزنده آیت ا... رییسی  در اداره و تمشیت این نهاد اظهار داشت: راهبردهای ایشان در اداره و تمشیت قوه قضاییه اتفاقا به مبانی دانشگاهی بسیار نزدیک است و انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین دانشگاه و سازمان پزشکی قانونی در این دوره  مایه افتخار و خوشنودی است.

وی ابراز خوشنودی کرد که آغاز این همکاری در زمانی رخ می دهد که بحث عدالت محوری به ویژه بحث زدودن آلام اجتماعی، نگاه مردم مدار، نگاه عالمانه و دلسوزانه، زندان زدایی، جرم زدایی و استخلاف مجازات هایی در جهت توانمندسازی اقشار، آسیب زدایی اجتماعی و پیشگیری در ذیل برنامه های راهبردی قوه قضاییه قرار گرفته است.

دکتر زالی ضمن ابراز خوشنودی از انعقاد این تفاهم نامه  گفت: ارتباط دانشگاه وسازمان پزشکی قانونی یک دریچه نوین بین دانشگاه و قوه قضاییه است و ما ازاین اقدام استقبال می کنیم و آن را یک ارتباط مینیاتوری از همبستگی و پیوستگی اجرایی و علمی بین دو نهاد اجرایی و قضایی تلقی می کنیم که می تواند یک تراز ملی برای آن تعریف شود و محلی برای پیوستگی دو نهاد باشد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع