عمومی | دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

اعضای هیات علمی دانشکده­ های "فنی و مهندسی" و "علوم پایه" در قالب کلینیک صنعت، معدن و تجارت دانشگاه از شرکت آذردما گستر بازدید کردند.

با هدف توسعه همکاری­های دانشگاه با صنعت و جامعه انجام شد:
اعضای هیات علمی دانشکده­ های "فنی و مهندسی" و "علوم پایه" در قالب کلینیک صنعت، معدن و تجارت دانشگاه از شرکت آذردما گستر بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در راستای توسعه همکاری­های دانشگاه با صنعت و جامعه  و همچنین انجام پژوهش­های کاربردی، آشنایی با چالش­ها و نیازهای صنعتی و رفع آنها، اعضای هیات علمی دانشکده­های فنی و مهندسی و علوم پایه در قالب کلینیک صنعت، معدن و تجارت دانشگاه در روز دو شنبه هفتم بهمن ماه ۹۸  از شرکت آذردما گستر بازدید کردند.
دکتر رحیم محمدرضائی مدیر امور فناوری دانشگاه درگفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: در جلسه مشترک با شرکت فوق، مهندس خوش خلق رئیس هیئت مدیره شرکت آذردما گستر ضمن بیان توانمندی­های این شرکت که تحت لیسانس کشور اتریش و تنها تولید کننده شمالغرب کشور با پلاک استاندارد و گواهی کنترل کیفی محصولات می باشند بر استفاده از ظرفیت دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در زمینه های مختلف از همکاری با دانشگاه در غالب طرح های تحقیقاتی، پذیرش همکاران اعضای  هیئت علمی در قالب فرصت مطالعاتی صنعتی، دوره های کارورزی و کارآموزی و... تاکید نمود.
دکتر رحیم رضایی افزود: در جلسه مذکور پتانسیل­های دانشگاه و دانشکده ها پیشنهاد ایجاد فراهم نمودن زمینه استفاده از فرصت مطالعاتی برای اساتید، همکاری در برگزاری دوره های مهارتی افزایی برای دانشجویان رشته های مرتبط، همکاری در جذب و به کارگیری دانش آموختگان ، همکاری در انجام طرح های پژوهشی از طرف دانشگاه، ارائه داده شد.
وی ادامه داد: شرکت آذردما گستر در شهرک شهید سلیمی واقع شده و در زمینه تولید دیگ بخار، دیگ آبگرم، دیگ روغن، تاوور کولر و سایر ملزومات سیستم های برودتی و حرارتی در ایران فعالیت میکند.