عمومی | دانشگاه شهرکرد

دیدار و گفتگوی مسئولین دانشگاه شهرکرد با رزمنده و جانباز دفاع مقدس به مناسبت دهه مبارک فجر


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، روز سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، دکتر سعید کریمی رییس دانشگاه شهرکرد، حجت الاسلام دکتر سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، دکتر کرامت الله سعیدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر محسن مبینی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر یاسر پیرعلی مدیر امور شاهد و ایثارگران، دکتر نبی الله یارعلی رییس  پایگاه بسیج اساتید دانشگاه، بهزاد ایزدی رییس پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه  و جمعی دیگر از مسئولان و کارکنان دانشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در خانه جانباز نیاز علی نظری در شهر چالشتر با وی دیدار و گفتگو کردند.

دکتر سعید کریمی در این دیدار ضمن تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به خاطرات خود در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس همدلی و همراهی در جبهه ها زیاد بود و کارها با مشارکت همگانی انجام می شد و برای انجام کارهای سخت، همه از یکدیگر سبقت می گرفتند و این امر تنها درجبهه مشاهده شد.

رییس دانشگاه شهرکرد در بخش دیگری از سخنانش گفت: حضور افراد با روحیه و  بذله گویی مانند جانباز نیازعلی نظری  در جبهه،  موجب  طراوت و شادابی جبهه ها می شد و بسیاری از سختی ها را بر رزمندگان آسان می نمود.

حجت الاسلام دکتر سعید صفی نیزدر سخنانی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، با اشاره به زندگی و شهادت  شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: آنچه که ماندگار است اخلاص است و اگر می خواهیم پیرو راه شهدا باشیم، تنها اخلاص است که به ما کمک می کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما صدها نفر امثال حاج قاسم سلیمانی داریم اما شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این برهه زمانی است که حجت را بر ما تمام کرد.

حجت الاسلام دکتر سعید صفی افزود:  سردار سلیمانی هرگز دنبال نام و نشان نبود و دوست داشت و تلاش نمود که گمنام باشد و  نمود آن را در نحوه خاکسپاری ایشان مشاهده نمودیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش، از جانباز نیازعلی نظری به خاطر خلوص و بی ریا بودن وی تقدیر کرد.

جانباز نیاز علی نظری نیز در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از حضور مسئولان دانشگاه و تکریم رزمندگان و جانبازان  دفاع مقدس، به تشریح حضور خود در جبهه پرداخت که در سن ۱۴ سالگی و زمانی که دانش آموز مقطع سوم راهنمایی بود، راهی جبهه و جنگ شد و در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع جانبازی نائل  آمد.

گفتنی است، در این دیدار با اهدای هدیه  از این جانباز سرافراز تقدیر شد.