عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: انقلابی ماندن از انقلابی بودن مهم‌تر است/ گزارش تصویری

دکتر سعید کشمیری در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: رمز پایداری و استقامت مردم ایران باوجود اعمال شدیدترین تحریم‌ها و تهدیدهای نظام سلطه، اتحاد، همدلی و حضور درصحنه‌های حساس تاریخ انقلاب اسلامی است.
دکتر کشمیری با گرامیداشت یاد و نام امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس افزود: دشمنان ما همواره آرزوی پایان انقلاب اسلامی را داشته‌اند و در آخرین تلاش بی‌خردانه که به خیال خود زمینه پایان انقلاب را فراهم می‌سازد اقدام به ترور سردار سلیمانی کردند، غافل از اینکه خون این شهید والامقام عاملی برای تازه‌نفس شدن انقلاب اسلامی شد.
وی با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: انقلابی ماندن در گام دوم انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی خواهد شد.
دکتر کشمیری ادامه داد: آنچه امروز توسط استکبار مورد هدف قرارگرفته است ایجاد روحیه ناامیدی در بین جوانان است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که می‌توان قدرت‌های نظام سلطه را با تحقق استقلال، آزادی، اخلاق، برابری و برادری در هم شکست.
دکتر کشمیری با اشاره به پیشرفت‌های شگرف در دوران انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی برگرفته از روحیه انقلابی در مواجه‌شدن با طوفان‌های سهمگین نظام سلطه است، اما نمی‌توان منکر ضعف‌های خود شد و باید در نظر داشت که باوجود پیشرفت‌های خیره‌کننده آن‌چنان‌که باید نتوانستیم از ظرفیت بالای نیروی انسانی توانمند، بادانش و مشتاق در این راه استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: یقیناً با رهنمون‌های رهبر فرزانه انقلاب از طوفان‌ها و روزهای سخت خواهیم گذشت و از دل این طوفان‌ها و با حضور انقلابی مردم روزهای رخشانی پیش رو خواهیم داشت.
به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشنی به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و با حضور جمعی از کارکنان دانشگاه همراه با اجرای گروه سرود سروش وحی و انجام مسابقه بین شکرت کنندگان در حیاط حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
انتهای پیام/م.پ-۱۰۲۵

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI