عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

برگزاری نشست مبانی و شعائر انقلاب اسلامی در دانشگاه

نشست مبانی و شعائر انقلاب اسلامی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، امین فتحی رئیس مرکز هم اندیشی استادان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی و عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در جهان امروز سه نوع قرائت از اسلام وجود دارد که اسلام سنتی، اسلام روشنفکری و اسلام سکولار این سه نوع قرائت هستند.
وی اضافه کرد: پرچم دار اسلام ناب در جهان، امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی است.
فتحی اضافه کرد: حکومت، قانون پاک، تبیین گر پاک و مجری پاک می خواهد تا قرائت و اعمال پاک را در جامعه تبیین کند.
رئیس مرکز هم اندیشی استادان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی و عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: مردم رکن اصلی انقلاب هستند و بدون حضور و مطالبه مردم هیچ مشکلی از مشکلات کشور و انقلاب حل نمی شود.
دکتر اسماعیل گلی مسئول بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی گفت : انقلاب اسلامی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین اتفاقات قرن بود که با رهبری الهی امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و امام استکبار و استعمار را باهم سرنگون کرد.
وی افزود: انقلاب اسلامی به برکت رهبری الهی و حضور مردم هنوز زنده است و آرمان های خود را حفظ کرده است.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: انقلاب اسلامی، علیرغم ریزش ها، رویش های مبارکی هم داشته است که سردار شهید سلیمانی و شهید حججی نمونه هایی از رویش های انقلاب اسلامی است.
لازم به ذکر است این نشست به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و به همت بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی و دفتر هم اندیشی استادان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار و اساتید حاضر در نشست به بیان پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.