کنفراس ها | سیویلیکا

انتشار مقالات چهارمین همایش بین المللی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک

مقالات چهارمین همایش بین المللی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد. این رویداد در تاریخ ۲۱ دی ۱۳۹۸ توسط دبیرخانه دائمی کنفرانس و تحت حمایت سیویلیکا در شهر همدان برگزار شده است.در این رویداد ۲۸ مقاله شامل ۳۶۸ صفحه ارائه شده است.


لیست و عناوین مقالات نمایه شده از چهارمین همایش بین المللی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک به صورت زیر می باشد:
۱. بررسی نقش و جایگاه سازمان های غیردولتی زیست محیطی در جهت حفظ محیط زیست و ارزیابی عملکرد کانون دوست داران محیط زیست افشارتکاب
۲. کارکرد گرافیک در توسعه گردشگری
۳. تعیین رویکردهای استراتژیک توسعه گردشگری پایدار در منطقه تفرش به روش SWOT
۴. طراحی مجتمع توریستی- اقامتی در راستای توسعه گردشگری با رویکرد معماری پایدار (نمونه موردی سد خان آباد الیگودرز- استان لرستان)
۵. شناسایی مناطق در معرض خطر سیلاب در شهرستان کاشمر با استفاده از منطق فازی
۶. بررسی اجمالی فرآیند داده کاوی ، چالش های داده کاوی و راهکارهای آن
۷. بررسی آلودگی صوتی وچالش ها و معضلات آن در شهرهای بزرگ
۸. بررسی مدیریت پسماند وتاثیر آن محیط زیست در شهر تهران
۹. بررسی نقش فناوری اطلاعات در توسعه صنعت گردشگری شهر خرم آباد بااستفاده از تکنیک SWOT
۱۰. ارزیابی تغییرات کاربری اراضی شهر شیراز با استفاده از تصاویر ماهواره ای (۱۹۸۶-۲۰۱۹)
۱۱. ارزیابی تغییرات جزایر حرارتی شیراز با استفاده از تصاویر ماهواره لندست (سال های ۱۹۸۶و۲۰۱۹)
۱۲. مدیریت شهری در گردشگری
۱۳. گردشگری و توسعه پایدار شهری
۱۴. عناصر موثر در بستر سازی، گسترش و توسعه پذیری گردشگری روستایی
۱۵. تحلیل ارزش های شناختی گردشگری روستایی و اکوتوریسم در جهت توسعه پایدار
۱۶. تعیین ضرورت نقش عوامل اجتماعی و اقتصادی موثر بر میزان جذب گردشگر در منطقه آزاد ماکو
۱۷. تاثیرحسابرسی عملکرد وتوسعه تکنولوژی در تصمیم گیری مدیران سازمان
۱۸. مسیر خلاق گردشگری شهری(نمونه موردی: مسیر گردشگری شبانه شیراز)
۱۹. مسیر گردشگری شهری با رویکرد خاندان های حکومتی (نمونه موردی: محله قوام ها در شیراز)
۲۰. مسیر خلاق گردشگری ادبی شیراز بر اساس اشعار سعدی
۲۱. بررسی و تحلیل موانع توسعه کشاورزی شهری
۲۲. ارزیابی تغییرات فضایی خشکسالی در خراسان بزرگ
۲۳. تاثیر اعتبار نام تجاری (برند) بر نیت خرید گردشگران استفاده کننده از خدمات هواپیمایی آسمان با نقش میانجی سهولت تصمیم گیری و تعهد عاطفی
۲۴. بررسی و تحلیل هزینه و درآمد خانوارهای روستایی بر توسعه پایدار روستایی:مطالعه موردی مناطق روستایی استان آذربایجان غربی
۲۵. گردشگری سواحل: اکوتوریسم و ژئوتوریسم در سواحل شمالی خلیج فارس (مطالعه موردی: هرمزگان)
۲۶. شاخص های جاذب گردشگر در بنادر واقع در شاهراههای اقتصادی ایران با تاکید بر مطلوبیت های طبیعی، اقتصادی و کشاورزی (مطالعه موردی: چابهار)
۲۷. شناسایی عوامل جذب توریسم در شمال کشور ؛ نمونه موردی : شهرستان نور
۲۸. بررسی اثرات رویدادهای فرهنگی در توسعه گردشگری شهری با رویکرد توسعه اجتماعی جشنواره های غذا درمشهد)