عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

آخرین دستورالعمل های مراقبت، تشخیص و درمان کرونا ویروس بررسی شد



معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری معاونت امور بهداشتی در یک نشست ویدئو کنفرانس آخرین دستورالعمل های مراقبت، تشخیص و درمان کرونا ویروس را بررسی کردند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و به نقل از معاونت درمان، این ویدئو کنفرانس با حضور معاونان درمان و بهداشت، مدیران و مسئولان ستادی، بیمارستانی و کادر درمانی بیمارستان های تابعه دانشگاه امروز سیزدهم بهمن ماه برگزار شد.

این نشست با هدف بررسی دستورالعمل ها و پاسخ به ابهامات مراکز درمانی در حوزه بهداشت و درمان در تشخیص بیماری کرونا ویروس، نحوه درمان و ارجاع بیماران تشکیل شد.

دکتر هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در این نشست با تشریح نحوه تریاژ، برخورد صحیح و مدیریت درمان و ارجاع بیماران احتمالی در مراکز درمانی، بر ضرورت اطلاع رسانی مناسب دستورالعمل ها در میان کارکنان بهداشت و درمان تاکید کرد.

دکتر ایاد بهادری معاون امور بهداشتی دانشگاه نیز ضمن بیان مطالبی درباره مباحث بهداشتی و اصول پیشگیری در مراکز بهداشتی و درمانی و اطلاع رسانی موارد بیماری ها، خاطرنشان کرد: مدیریت خبررسانی در این زمینه، بر عهده مرکز مدیریت بیماری های واگیردار وزارت بهداشت است.

مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با همکاری مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت برای کادر درمان فعال در مراکز درمانی، سمپوزیوم کشوری با عنوان «کرونا ویروس جدید – ۲۰۱۹ » به شکل رایگان و با امتیاز بازآموزی در روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه برگزار می کند.

کلیه دستورالعمل ها و بخش نامه های مرتبط با مراقبت، تشخیص و درمان کرونا ویروس جدید برای آگاهی مراکز درمانی در پورتال معاونت درمان، صفحه دستورالعمل های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، بارگذاری شده است.

همچنین ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیریت امور بیماری های معاونت امور بهداشتی شبانه روزی پاسخگوی سوالات و گزارش های مراکز درمانی تابعه است.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۳م.ر