بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه از کارخانه های تولید مواد غذایی
به گزارش وب دا؛ در این بازدیدها که نیمی از روز به طول انجامید دکتر اخگری از واحدهای مختلف داتشگاه مستقر در ستاد نوروزی، چندین کارخانه تولید موادغذایی و لبنی، مرکز خدمات جامع سلامت شاندیز، شبکه بهداشت و درمان شهرستان طرقبه و شاندیز و داروخانه های شبانه روزی سطح شهر دیدن کرد.
وی ضمن تاکید بر سلامت مواد غذایی و بالا بردن کیفیت تولید این مواد با ارائه گل و شیرینی سال نو را به تولید کنندگان مواد غذایی و تلاش گران عرصه بهداشت، درمان و سلامت تبریک گفت.
مخاطبان برای دریافت تصاویر این گزارش به اینجا مراجعه کنند.
{jcomments on}