عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

بیانیه دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی بیانیه ای صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
جاء الحق و زهق الباطل، ان الباطل کان زهوقا
دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌ های مردم آزاده‌ ای است که در برابر استبدادی دیرپا، یکپارچه به پا خاستند و انقلاب بزرگ و تاریخ­ ساز را به پیروزی رساندند . این دهه خاستگاه تبلور ارزش­ های اسلامی و انقلابی ملت ولایت مداری است که با نثار خون خود برگی نوین در مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی در تاریخ بشریت رقم زده است. مسلماً جاودانگی و مانایی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نتیجه بینش عمیق توحیدی و مبتنی بر آموزه­ های دین مبین اسلام است و این جاودانگی را مدیون خون شهدای عزیزی هستیم که درخت تنومند انقلاب اسلامی را سیراب نموده و می­ نمایند.
اکنون که استکبار جهانی با همه توان خود در جهت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می­ دارد، نقش دانشگاه به عنوان یکی از مراکز مهم فکری جامعه، دوچندان شده است. دانشگاه انقلابی دانشگاهی است که بتواند بر مبنای آموزه­ های اسلامی و با استفاده از شیوه­ های نوین علمی، کشور را به استقلال مطلوب برساند.
در این راستا ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امید دارد دانشگاهیان و دانشجویان عزیز با تلاش خالصانه و صادقانه خویش در رسیدن به این مهم نقشی ارزنده و اثربخش ایفا نمایند.
ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر
انقلاب اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی
بهمن ۹۸