عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در اجرای برنامه نظام ارجاع

بر اساس ارزیابی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد رتبه برتر کشور را در اجرای برنامه نظام ارجاع در میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور کسب کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد درگفتگو با وب دا ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: با همکاری مناسب میان معاونت های درمان، بهداشت، غذا و دارو و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و حمایت های رییس دانشگاه، دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب رتبه برتر در برنامه نظام ارجاع شد.

دکتر شاپور بدیعی با بیان اینکه در حال حاضر علاوه بر توسعه کمی این برنامه، بهبود کیفیت عملکرد  در راستای افزایش رضایت مندی به شمار می رود،تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال امکان ثبت الکترونیک نسخ در مراکز درمانی دولتی فراهم و همچنین این نسخ به‌صورت الکترونیک به داروخانه‌ها جهت نسخه‌پیچی ارسال خواهند شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه ارسال الکترونیکی اسناد به سازمان های بیمه گر نیز در کشور پیشتاز است خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه مشهد پس از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان این برنامه را آغاز نمود اما با پیشتکار و همکاری مناسبی که میان حوزه های مختلف وجود دارد در حال حاضر این برنامه به شکل مناسبی در حال اجراست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه از کسب رتبه برتر دانشگاه در حوزه گزارش وقایع ناخواسته خبر داد و گفت: این امر نشان دهنده حرکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به سمت کیفی سازی خدمات است و قرار است یکی از گاید لاین ها (راهنما)در زمینه ثبت گزارش وقایع ناخواسته توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد تهیه شود.

{jcomments on}