عمومی | دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

رئیس دانشگاه در جلسه فوق العاده مدیریت بحران استان: تاکنون هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به بیماری کرونا در استان اصفهان گزارش نشده است

جلسه فوق العاده مدیریت بحران استان در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری کورونا با حضور مهندس شیشه فروش مدیر بحران استان، دکتر چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونین دانشگاه، معاون دادگستری استان و سایر مدیران و روسای دستگاههای اجرایی و امدادی استان، پنج شنبه ۱۰ بهمن ماه، در محل استانداری اصفهان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این جلسه در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری کورونا  با بیان اینکه احتمال مواجه با این ویروس در کشور وجود دارد گفت: به همه هموطنان توصیه می شود با حفظ آرامش و توجه به رعایت بهداشت برای پیشگیری از این بیماری، ضمن شستن مداوم و صحیح دست ها، از تماس با افراد مشکوک خودداری کنند.
دکتر طاهره چنگیز با اشاره به اینکه مواردی که به عنوان مشکوک نیز معرفی شده مرتبط با ویروس کرونا نمی باشد افزود: امکانات بیمارستانی در مواردی که نیازمند بستری بیماران در بیمارستان باشد تدارک دیده شده است.
وی گفت: مردم به شایعه‌ها در خصوص انتشار این بیماری توجه نکنند و مرجع رسمی برای اعلام موارد ابتلا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی می باشد.
دکتر چنگیز افزود: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در صورت مشاهده و یا تایید موارد ابتلا به این بیماری، از طریق کانال های ارتباطی و یا رسانه های جمعی این امر را به آگاهی همشهریان می رساند.