عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

حضور دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در آغازین روز از مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در آغازین روز از مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گلزار شهدای شهر سمنان که با حضور مقامات استانی و شهرستانی همراه بود ، حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در چهارمین نشست تبیینی ، اطلاع‌رسانی و خبری شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان که با هدف تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان سمنان به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر برگزار شد اظهار داشت: برای افتتاح ۶۶۲ پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری در دهه فجر امسال ، یک هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبارات هزینه شده برای افتتاح طرح‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری امسال، مبلغ ۴۷۱ میلیارد تومان اعتبار برای ۶۱۰ پروژه عمرانی و ۷۳۷ میلیارد تومان نیز برای ۵۲ پروژه سرمایه‌گذاری هزینه شده است.

استاندار سمنان دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: باید دشمنی‌ها و توطئه‌های دشمنان و مستکبران علیه ملت ایران در طول ایام‌الله دهه فجر برای مردم بازخوانی شود.

‌آشناگر به فتنه‌گری‌های چندماه اخیر استکبار جهانی علیه کشور اشاره کرد و بیان کرد: ایران برای کشورهای منطقه یک الگوی تمام عیار است و دشمنان این امر را بر نمی‌تابند؛ به همین سبب است که سعی در انزوای ایران به اشکال و شیوه‌های مختلف دارند.

وی فشار و تحریم‌های اقتصادی، اختلاف و شکاف بین مردم و مسئولان، ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در بین مردم و... را از جمله نقشه‌های شومی عنوان کرد که همواره دشمنان در صدد تحقق آن علیه ملت ایران هستند.

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست به موضوع انتخابات پیش رو در اسفندماه اشاره کرد و ضمن بیان اهمیت مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات گفت: مشارکت مردم استان سمنان در ادوار مختلف انتخابات بسیار مطلوب و قابل توجه بوده است.

وی با بیان اینکه انتخابات نماد مردم سالاری دینی در کشور است اظهار داشت: میزان دلبستگی مردم به نظام با مشارکت پرشور مردم در انتخابات این رویداد مهم سیاسی نشان داده می‌شود.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه مردم استان سمنان باید همچون ادوار گذشته مشارکتی پرشور و حداکثری در انتخابات داشته باشند گفت: خبرنگاران نقش بسیار موثری در مشارکت پرشور مردم در انتخابات دارند.

آشناگر با بیان اینکه مردم استان سمنان به طور متوسط در ادوار مختلف انتخابات ۷۶.۵ درصد مشارکت داشته‌اند تاکید کرد: باید برای اقشار مختلف مردم اهمیت مشارکت و حضور در این رویداد مهم سیاسی تبیین شود.