عمومی | دانشگاه صنعتی شیراز

مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی دانشگاه

در پی انتصاب آقای دکتر رضا خلیفه، به سمت سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه، مراسم تودیع و معارفه معاونین سابق و جدید فرهنگی با حضور ریاست محترم دانشگاه، نماینده محترم ولی فقیه در دانشگاه و جمعی از معاونین، مدیران و اساتید و کارکنان دانشگاه در اتاق کنفرانس حوزه ریاست برگزار شد.

در این مراسم ریاست محترم دانشگاه ضمن قدردانی از خدمات شایسته دکتر شفیعی طی دو سال و نیم گذشته و با اشاره به اهمیت جایگاه مسائل فرهنگی در دانشگاه، آقای دکتر رضا خلیفه را بعنوان سرپرست جدید معاونت فرهنگی دانشگاه معرفی نمودند.

در این مراسم حجت الاسلام غلامی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز ضمن اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ و ضرورت توجه هر چه بیشتر مسئولین دانشگاه به نیازهای این حوزه با اهمیت دانشگاه، به بعضی ویژگی های مدیریتی آقای دکتر شفیعی در طی مدت مسئولیت ایشان اشاره نموده و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان و دکتر خلیفه برای بهبود امور فرهنگی دانشگاه در سطح اساتید، کارکنان و دانشجویان پیشنهاداتی ارائه نمودند.

در این جلسه، معاون دانشجویی دانشگاه، مدیر ارتباط با صنعت، مسئول بسیج کارکنان و مشاور ریاست دانشگاه در امور بانوان نیز ضمن تشکر از خدمات شایسته دکتر شفیعی برای دکتر خلیفه آرزوی موفقیت نمودند.

دکتر شفیعی نیز طی سخنانی ضمن تشکر از اعتماد ریاست دانشگاه در طی مدت گذشته و قدردانی از همکاری کارکنان حوزه فرهنگی و واحدهای همکار به بعضی چالش های اجرایی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها اشاره نمودند و ضمن تبریک به دکتر خلیفه برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.

دکتر خلیفه معاون جدید فرهنگی دانشگاه نیز طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از اعتماد ریاست دانشگاه، همکاری و همفکری همه مسئولین و همکاران را در انجام امور معاونت فرهنگی خواستار شد.