عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

دوازدهمین جلسه شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل دوازدهمین جلسه شورای فرهنگی مرکز روز سه‌شنبه ۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ با حضور رئیس و اعضاء شورا در دفتر مدیریت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل برگزار شد.

در ابتدای جلسه که جهت برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سرافراز و پرافتخار حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه و شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک پیشاپیش چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد و خاطره عزیزانی که درراه دفاع مقدس و انقلاب در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کردند گرامیداشت و افزود: امروز انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان جا افتاده بخصوص با شهادت سردار سلیمانی تحول جدیدی به وجود آمده و دشمن سعی دارد با توجه به انتخابات پیشرو مردم را ناامید کند باید بتوانیم کارهای بهتر و منسجم‌تر و برنامه‌های پرشورتر انجام دهیم .

دکتر حسین کربلائی خیاوی دهه فجر را فرصتی مغتنم برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و تشریح دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: دستاوردهای نظام اسلامی با توجه به شرایط کنونی منطقه باید بیشتر از گذشته برای نسل‌های مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان تبیین شود .

وی در ادامه با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی و دیگر هم‌رزمانش از وی با عنوان فرماندهی مردمی و جان‌برکف نظام یاد کرد و گفت: سپهبد شهید سلیمانی تمام عمر با برکت خود را صرف دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی کرد و شهادتش نیز موجب وفاق، هم‌دلی و اتحاد هرچه بیش‌تر در جامعه شد .

در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام دهقان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شکوه هرچه بیشتر مراسم امسال را با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و حوادث اخیر خواستار شد و افزود: دستاوردهای انقلاب باید برای نسل‌های مختلف به‌ویژه جوانان تبیین شود. سپس هریک از اعضای شورا به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم دهه فجر تصمیمات لازم اتخاذ گردید .