عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

پیگیری رئیس دانشکده و معاون توسعه جهت دریافت مطالبات و بودجه در آخرین روزهای سال

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی نیشابور از پیگیری رئیس دانشکده و  تیم بودجه جهت دریافت مطالبات و بودجه در آخرین روزهای سال خبر داد.

رضا مبارکی در گفت و گو با وبدا گفت : رئیس دانشکده و تیم مالی بودجه ای دانشکده در روزهای پایانی سال، در وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه در حال پیگیری جهت دریافت بودجه و مطالبات می باشند.

وی افزود: علی رغم مطالبات بیشتر از یکسال دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور از سازمان تامین اجتماعی و بیمه سلامت ، مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی این دانشکده از کیفیت خدمات درمانی خود به بیماران کم نکرده اند و همچنان با قوت خدمات موردنیاز را به مردم منطقه ارائه می نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده اضافه کرد: البته مشکل تمام دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در امسال و سال آینده تامین منابع مالی پایدار می باشد و تمامی مسئولین از جمله وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم سخت در تلاش هستند تا فشار مالی بر دانشگاهها و پزشکان و پرسنل محترم را در این روزهای پایانی سال کم  نمایند و راهی برای برون رفت از این مشکلات بیابند.

رضا مبارکی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای وزارت بهداشت در سال 1397 جهت حل کردن مشکلات مالی که نظام سلامت کشور با آن درگیر است منطقی نمودن درخواست خدمات پاراکلینیکی و خدمات درمانی برای بیماران می باشد و رویکرد دیگر کاهش هزینه های غیرضروری دانشگاهها و بخصوص بیمارستان ها می باشد که اجرای هر یک از این رویکردها، کمک و همراهی پزشکان و کارکنان محترم را می طلبد.

یک شنبه 27 اسفند 1396 - 24 : 12 / شماره خبر : 6138      تعداد نمایش : 155 چاپ خبر ارسال به دیگران [بازگشت به صفحه قبلی]