عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

نظارت بر حضور متخصصان و ارائه کامل خدمات درمانی در ایام نوروز توسط ستاد خدمات نوروزی

دکتر امید رضا امینی، رئیس ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از نظارت بر حضور متخصصان و ارائه کامل خدمات درمانی در ایام نوروز توسط تیم پزشکی، بازرسی و حراست این دانشکده خبر داد.

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی 22 بهمن در روز پنجم فروردین ماه1397 ، همراه با تیم کارشناسان حراست، بازرسی و روابط عمومی از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم، پایگاه اورژانس 115 مرکز حکیم، کلینیک های فوق تخصصی خیام، عطار و داروخانه شبانه روزی بازدید نمود.

وی ضمن تاکید بر لزوم آمادگی و فعال بودن مراکز ارائه دهنده خدمات تشخیصی درمانی و حضور نیروهای تخصصی و کادر درمانی تاکید کرد و افزود : ویزیت بیماران اورژانس و هم چنین بخش های بستری و ویژه توسط پزشکان آنکال در ایام نوروز به طور مستمر انجام می شود.

دکتر امید رضا امینی ضمن اظهار رضایت از بخش های مختلف مرکز درمانی حکیم و به ویژه اورژانس اطفال افزود: اظهار رضایت همراهان بیماران بخش های داخلی و... والدین کودکان بستری از از نحوه ارائه خدمات مرکز حکیم مایه خرسندی است و خانواده علوم پزشکی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا ارائه خدمات در مراکز درمانی در ایام نوروز هم چون روزهای غیر تعطیل تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: در راستای طرح سلامت نوروزی کلینیک های  تخصصی و فوق تخصصی خیام و عطار شهرستان نیشابور  در این ایام با حضور رشته های بالینی خاص شامل داخلی، قلب، زنان، اطفال، روان پزشکی، ...و دیگر تخصص ها  به ارائه خدمات به شهروندان عزیز می پردازند.

گفتنی است تیم ستاد خدمات نوروزی از داروخانه شبانه روزی و پایگاه اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم بازدید نمودند و با اجرای عملیات ماموریت کاذب عملکرد اورژانس 115 این مرکز را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی 22 بهمن در پایان خاطر نشان کرد: تیم های نظارت بر عملکرد پایگاه های جاده ای اورژانس ۱۱۵، اورژانس های بیمارستانی و تخت های  ویژه، به منظور رفع مشکلات احتمالی بازدید روزانه به عمل می آید تا در ارائه خدمت به مردم  شریف مشکلی ایجاد نشود  و امیدواریم تمامی این اقدامات و بازدید های نظارتی مداوم توسط  ستاد خدمات نوروزی موجب رضایت هموطنان و بیماران شود.



یک شنبه 05 فروردین 1397 - 22 : 13 / شماره خبر : 6158      تعداد نمایش : 103 چاپ خبر ارسال به دیگران [بازگشت به صفحه قبلی]