عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

نشست ادواری دانشکده ها به میزبانی دانشکده پزشکی

نشست ادواری دانشکده ها با حضور رییس دانشگاه در دانشکده پزشکی برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی دانشکده پزشکی : هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ایران روز یکشنبه ۶ بهمن ماه به همراه هیئت رئیسه دانشکده پزشکی ،شنونده مشکلات دانشجویان ،اعضاء هیئت علمی و کارکنان دانشکده پزشکی بودند .
در این نشست صمیمانه اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه و اعضای دانشکده پزشکی که از ساعت ۷ صبح الی ۱۲:۳۰ به طول انجامید، ابتدا مسائل درحدود مدیریتی درهیئت رئیسه مشترک دانشگاه و دانشکده مطرح شد.
دکتر کوهپایه زاده ،رئیس دانشگاه بر اهمیت دانشکده پزشکی بدلیل تعداد اعضای هیئت علمی و همچنین تعداد دانشجو تاکید کرد و افزود: این نشست در دانشکده ای به وسعت دانشکده پزشکی شاید ۲ یا۳ روز زمان می برد که با برنامه ریزی بعمل آمده امیدواریم به لحاظ زمانی بتوانیم در این زمانبندی یک روزه بدرستی انجام شود .
وی افزود : امیدوارم بتوانیم مجددا جلسه فوق العاده ای برای دانشکده پزشکی برگزار کنیم .
ایشان همچنین درخصوص میزان افزایش بودجه دانشکده ها درسال آینده افزود :باید تخصیص ها با برنامه ریزی و مدیریت به نحوه شایسته صورت پذیرد .
دکتر کوهپایه زاده ضمن تاکید بر ضرورت تجمیع دستگاهها در آزمایشگاه جامع گفت : دستگاهها در گروههای آموزشی باید جهت دسترسی بهتر و ارائه خدمات به کل دانشگاه در آزمایشگاه جامع تجمیع گردد ،بدین ترتیب یک دستگاه که در گروهی وجود دارد اما خیلی کاربردی نیست می تواند توسط افراد گروههای متقاضی براحتی مورد استفاده قرار گیرد.
در ادامه هیئت رئیسه دانشگاه و در راس آن دکتر کوهپایه زاده ، رییس دانشگاه در سه گروه به ترتیب نماینده دانشجویان در سه مقطع ( پزشکی - تحصیلات تکمیلی و رزیدنتی)، نماینده اعضای هیئت علمی از هر گروه آموزشی و پرسنل دانشکده را ملاقات نموده و موارد مطروحه در جلسه را که قابل پیگیری بود در دستور کار قرار داد .