عمومی | دانشگاه سیستان و بلوچستان

جلسه فنی و هم اندیشی مسابقات دوومیدانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه ۸ کشور برگزار شد

جلسه فنی و هم اندیشی مسابقات دومیدانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه ۸ کشور در روز شنبه پنجم بهمن‌ماه در دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، نشست فنی و هم‌اندیشی مسابقات دومیدانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه ۸ کشور با حضور داوران و سرپرستان تیم‌هایی از دانشگاه شهید باهنر کرمان، ولی‌عصر رفسنجان، زابل، جیرفت و دانشگاه سیستان و بلوچستان انجام گردید.

در این جلسه دکتر غفرانی رئیس دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه طی سخنانی با گرامیداشت حضور ورزشکاران، داوران و سرپرستان تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات اظهار امیدواری نمود تا تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات شاهد برگزاری رقابت‌های ارزشمند بوده و دانشگاه سیستان و بلوچستان میزبان شایسته‌ای در این دوره از مسابقات باشد.

درانی معاون توسعه ورزش جوانان استان نیز طی سخنانی از ارتباط تنگاتنگ دانشگاه با اداره ورزش جوانان استان و مقوله ورزش و اماکن ورزشی مطالبی را به تفضیل مطرح نمود و خواستار ادامه این همکاری گردید.

گفتنی است در این جلسه خانم خائف ناظر و نماینده دبیرخانه مسابقات دوومیدانی دختران منطقه ۸ نیز به ایراد سخن پرداخت.

لازم به توضیح است مسابقات دوومیدانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه ۸ کشور از صبح امروز (یکشنبه ۶ بهمن‌ماه) در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌گردد.