انتشار مقالات هفتمین کنگره انجمن روانشناسی ایران
مقالات هفتمین کنگره انجمن روانشناسی ایران در تاریخ ۵ بهمن ۱۳۹۸ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد. این رویداد در تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۹۸ تا ۲۸ آبان ۱۳۹۸ توسط انجمن روانشناسی ایران در شهر تهران برگزار شده است.در این رویداد ۲۰۱ مقاله شامل ۹۳۸ صفحه ارائه شده است.بر اساس تحلیل اولیه انجام شده، مقالات این دوره از کنفرانس عمدتا در موضوعات زیر ارائه شده است:
- کیفیت زندگی
- تاب آوری
- اضطراب اجتماعی
- سبک های دلبستگی
- درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
- تنظیم شناختی هیجان
- افسردگی
- واقعیت درمانی
- حساسیت اضطرابی
- اعتیاد به اینترنت
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از هفتمین کنگره انجمن روانشناسی ایران به صورت زیر می باشد:
۱. پیش بینی رضایت زناشویی زنان براساس قدردانی، الگوهای ارتباطی و انتظارات زناشویی
۲. ساختار عاملی فرم معلم پرسشنامه آورورا
۳. بهبود تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان از خلال آموزش مهارت های زندگی
۴. تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر کاهش پرخاشگری دانشجویان
۵. خود ادراکی اجتماعی و سطوح خودانتقادی در دختران نوجوان دارای خودزنی
۶. تاثیر یوگا بر تاب آوری و امید به زندگی در بیماران دیالیزی
۷. تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر کاهش نشانه های افسردگی در زنان
۸. تعارض ارتباطی، فرسودگی هیجانی و اشتیاق شغلی: نقش تنظیم هیجانی
۹. خوش بینی به آینده شخصی و بدبینی به آینده جمعی
۱۰. نقش تعهد زناشویی در میزان پریشانی فرد در واکنش به سناریوی خیانت فرضی همسر
۱۱. کاربست رویکرد توانبخشی شناختی به منظور ارتقای حافظه کاری نوجوانان
۱۲. باورهای مذهبی و راهبردهای انطباقی تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان دختر
۱۳. تاثیر گروه درمانی مبتنی بر تحلیل رفتار متقابل بر کاهش احتمال عود مصرف مواد: تعدیل کنندگی حمایت اجتماعی
۱۴. تمایزیافتگی خود، سخترویی، سبک های حل تعارض و سازگاری زناشویی
۱۵. پیش بینی اضطراب سلامت دانشجویان بر اساس انعطاف ناپذیری هیجانی، فراشناخت های مرتبط با سلامت و حساسیت اضطرابی
۱۶. اهمال کاری سازمانی در بین تیپ های شخصیتی A و B کارمندان دفاتر اسناد رسمی
۱۷. شیوه های والدگری ادارک شده، خودتنظیمی هیجانی و مشکلات رفتاری در دانش آموزان پسر
۱۸. کاهش تعارضات زناشویی زنان از خلال درمان شناختی رفتاری
۱۹. آگاهی واج شناختی در افراد دچار آسیب واژگانی
۲۰. ابعاد تاریک شخصیت و کنترل تکانه
۲۱. ازدواج موفق در ایران: یک مطالعه مروری سیستماتیک
۲۲. کارکردهای شناختی و باورهای غیرمنطقی در جوانان با اختلال حمله هراس
۲۳. دغدغه های مرتبط با خانواده در بیماران مبتلابه سرطان در آستانه مرگ
۲۴. سبک های فرزندپروری اینترنتی، احساس کهتری و وابستگی به اینترنت در دانش آموزان
۲۵. تاثیر رایحه درمانی بر حافظه کوتاه مدت و کارکردهای اجرایی دانشجویان
۲۶. تاثیر آموزش تاب آوری بر رفتارهای ضدتولید کارکنان
۲۷. کاربست واقعیت درمانی گروهی برای مادران دارای کودک اتیسم: اثرها بر انعطاف پذیری و بهزیستی روانشناختی
۲۸. فرآیند بهبودیافتگی از خشونت خانگی در میان زنان پناهنده فارسی زبان
۲۹. کنکاش در استعداد علمی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی: نقش مهارت های فضایی، بازی های دیجیتالی و جنسیت
۳۰. نقاط قوت و ضعف نیمرخ هوشی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه و با مشکل یادگیری
۳۱. جهت گیری هدفی، خودکارآمدی ریاضی و عملکرد ریاضی
۳۲. تاثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افکار خودناتوانساز افراد مبتلابه اختلال اضطراب اجتماعی
۳۳. کاهش پریشانی روانشناختی از خلال آموزش مهارت های تنظیم هیجانی در افراد مبتلابه اختلال پرخوری هیجانی
۳۴. ابعاد دانش فراحافظه ای و رویکردهای یادگیری در دانشجویان
۳۵. تاثیر درمان تعاملی اینترنتی والد کودک بر رفتارهای پرخاشگرانه کودکان: یک مطالعه آزمایشی با پیگیری سه ماهه
۳۶. تاثیر مدیریت مشروط مبتنی بر پاداش نقدی بر شدت اعتیاد مصرف کنندگان کانابیس: نقش تعدیل کنندگی افسردگی
۳۷. تاثیر آموزش مدیریت والدین بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی
۳۸. تعدیل سبک های فرزندپروری برای کودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی از خلال آموزش مدیریت والدین
۳۹. تعدیل بی تفاوتی و بیگانگی اجتماعی از طریق آموزش مشارکت مدنی در دانش آموزان دختر دبیرستانی
۴۰. نشانه های اختلالات خوردن، رفتارهای پرخطر و خود آسیب رسانی در دانش آموزان دختر
۴۱. تاثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خود انتقادی و سازگاری دختران ازدواج نکرده دارای سن بالا
۴۲. کاربست مداخله شناختی رفتاری مبتنی بر خستگی در پرستاران: اثرها بر پیامدهای شناختی و هیجانی
۴۳. تاثیر طرحواره درمانی بر صمیمیت زناشویی زنان دچار طلاق عاطفی
۴۴. تاثیر طرحواره درمانی بر کیفیت زندگی زوجین خیانت دیده متقاضی طلاق
۴۵. رابطه بهزیستی ذهنی، سلامت روانی و اضطراب اجتماعی در دانشجویان
۴۶. بهبود کیفیت زندگی دختران نوجوان مبتلا به اعتیاد اینترنتی: رفتار درمانی عقلانی هیجانی یا واقعیت درمانی
۴۷. باورهای فراشناختی، راهبردهای تنظیم هیجان و اضطراب فراگیر در دانشجویان
۴۸. امید به زندگی و کیفیت زندگی در مردان و زنان مبتلابه سندرم روده تحریک پذیر در مرحله عود علائم بالینی
۴۹. راهبردهای مقابله ای در افراد مبتلا به HIV با توجه به روش ابتلا و دارای سابقه رفتار خودکشی
۵۰. کارکردهای اجرایی و باور فراشناختی در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن
۵۱. سبک های دلبستگی، انعطاف پذیری روانشناختی و رضایت زناشویی
۵۲. تنظیم شناختی هیجان، هوش هیجانی و خودتمایزیافتگی در دانشجویان
۵۳. استرس ادراک شده و بهزیستی روانشناختی در والدین دارای کودک دچار اختلال عقلانی-رشدی
۵۴. سبک های عشق ورزی در زنان با سطوح بالا و پایین روابط فرازناشویی
۵۵. گستره روابط فرازناشویی در بستر زندگی: نقش آن در سبک های ابراز هیجان و رضایت جنسی در زنان
۵۶. تنوع سبک های مقابله ای بر اساس ویژگی های شخصیتی افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر
۵۷. سبک های شخصیتی در افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر
۵۸. پیامدهای روانشناختی کاربست مداخله روانشناختی جامع نگر برای زنان نابارور تحت درمان کمک باروری
۵۹. کمال گرایی، سبک های مقابله ای و پریشانی روانشناختی در دانشجویان
۶۰. تاثیر بسته آموزشی فراسوتوان یگانه بر ادراک دیداری دانش آموزان پیش دبستانی
۶۱. سلامت روان، تمایزیافتگی و تعارضات زناشویی
۶۲. پیش بینی فرسودگی شغلی کتابداران دانشگاهی بر اساس تنظیم شناختی هیجان و ناگویی خلقی
۶۳. رابطه ابعاد منش، حس انسجام و رضایت شغلی در کتابداران شاغل در کتابخانه های عمومی
۶۴. تاثیر درمان کوتاه مدت راه حل مدار بر سلامت روان و تعارض والد- فرزندی در نوجوانان
۶۵. بهبود حل مسئله و تاب آوری دانش آموزان دختر دبیرستانی از خلال واقعیت درمانی گروهی
۶۶. برنامه ریزی درسی و شادکامی در دانش آموزان مقطع ابتدایی
۶۷. پیوند بین بینامتنی بودن و تفکر انتقادی در داستان های کودکان و نوجوانان
۶۸. رابطه حمایت اجتماعی و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه
۶۹. تاثیر زوج درمانی کوتاه مدت با روش ایماگوتراپی بر سازگاری و رضایتمندی زناشویی در ۲ سال اول زندگی
۷۰. مدل ساختاری روابط موضوعی، مکانیسم های دفاعی و اضطراب اجتماعی
۷۱. سنجش عملکرد شناختی دختران دارای اختلال نافرمانی مقابله ای: داده هایی از نسخه چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان
۷۲. صفات شخصیتی، سبک های هویتی و سرسختی روانشناختی در معلمان زن و مرد
۷۳. تاثیر یوگا بر تنش ادراک شده و احساس انسجام روانی در زنان
۷۴. نگرش به آسیب های اجتماعی، راهبردهای مقابله ای و میزان تسلط بر مهارت های زندگی در دانش آموزان متوسطه
۷۵. تاثیر بازی درمانی گروهی بر اضطراب و ناسازگاری اجتماعی کودکان کار
۷۶. تاثیر آموزش هوش هیجانی در سازگاری زنان مطلقه
۷۷. تاثیر آموزش ایماگوتراپی بر انعطاف پذیری کنشی زنان دارای مشکلات زناشویی
۷۸. سبک های دلبستگی، باور به دنیای عادلانه و نگرش به خیانت زناشویی
۷۹. نگرش به خیانت زناشویی و تماشای هرزه نگاری در متاهلین
۸۰. تاثیر رویکرد هیجان مدار بر ناگویی هیجانی و شادکامی زناشویی زوجین دچار طلاق عاطفی
۸۱. خشنودی زناشویی و خودآگاهی جنسی: تعدیل گری دانش سلامت جنسی
۸۲. جوسازمانی، مشارکت کاری، استرس شغلی و کیفیت زندگی در کارکنان شرکت برق
۸۳. کاربست درمان پذیرش و تعهد برای بیماران دیابت نوع ۲: اثرها بر بهبود سبک زندگی و استرس
۸۴. مدل ساختاری صفات سه گانه تاریک شخصیت، سرسختی ذهنی و پرخاشگری در نوجوانان
۸۵. سرسختی روانشناختی و انگیزش پیشرفت در کودکان کار
۸۶. هیجان شرم و گناه و چشم انداز زمان در دانشجویان
۸۷. تاثیر آموزش شیوه های کاهش اضطراب بر حافظه کاری دانش آموزان دارای اضطراب امتحان
۸۸. تحریف های شناختی و بخشودگی بین فردی: نقش نشخوار فکری
۸۹. اصلاح خطاهای شناختی دانش آموزان از خلال آموزش های مبتنی بر قرآن: اثرها بر بهبود مهارت حل مسئله
۹۰. رابطه اضطراب اجتماعی، ابراز وجود و اختلال خوردن در دانش آموزان با شاخص توده بدنی بالا
۹۱. کاهش پرخاشگری و هیجانات منفی نوجوانان از خلال آموزش واقعیت درمانی
۹۲. تاثیر درمان شناختی رفتاری فراتشخیصی بر بهبود کیفیت زندگی دانشجویان مبتلا به اختلال های هیجانی
۹۳. تنظیم شناختی هیجانی، اضطراب اجتماعی، باورهای غیرمنطقی و اهمال کاری در دانشجویان
۹۴. تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر کیفیت زندگى بیماران دارای درد مزمن
۹۵. سیالی محاسبات جمع و تفریق در دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی: نقش راهبردهای خود نظارتی توجه
۹۶. تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر نشخوار فکری زنان دارای وسواس
۹۷. رابطه ویژگی های شخصیتی، شیوه های فرزندپروری و خودخاموشی در نوجوانان
۹۸. شخصیت خودشیفته، رضایت زناشویی و اعتیاد به اینترنت
۹۹. بهبود مهارت های دیداری کودکان پیش دبستانی از خلال توانبخشی شناختی مبتنی بر مدل حافظه کاری بدلی
۱۰۰. تاثیر آموزش تنظیم هیجان بر حساسیت اضطرابی آتش نشانان
۱۰۱. بازی های آموزشی رایانه ای و کنترل تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان پسر
۱۰۲. هوش اجتماعی و خودپنداره در زوجین: میانجیگری نیازهای بنیادین روانشناختی
۱۰۳. تاثیر آموزش از طریق فناوری های رایانه ای و ویدیویی بر مهارت استفاده از قاشق و چنگال در دانش آموزان کم توان هوشی
۱۰۴. سبک های دلبستگی، معنای زندگی و تاب آوری در بین زنان همسران نظامی و غیرنظامی
۱۰۵. تاثیر درمان مبتنی بر خودشفقتی بر ترس از ارزیابی منفی و ترس از شکست دانشجویان دختر
۱۰۶. تاثیر اجتماع درمان مدار بر کیفیت زندگی زندانیان
۱۰۷. پنج عامل بزرگ شخصیت و تفکر فراصوری در دانشجویان
۱۰۸. رابطه راهبردهای مقابله ای، خودکارآمدی و سلامت روان در دانشجویان زن
۱۰۹. روابط ساختاری ویژگی های شخصیتی، ترس از مجرد بودن و فشار روانی ادراک شده در دانشجویان
۱۱۰. تغییرناپذیری جنسیتی و اضطراب اینترنت در دانشجویان
۱۱۱. تاثیر درمان گروهی شناختی-رفتاری بر نشانه های اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای تکانشگری سربازان
۱۱۲. استرس ادراک شده مثبت و منفی در دانشجویان سیگاری یا قلیانی و غیرسیگاری
۱۱۳. کاربست مداخله مسئله محور برای مادران دارای کودک اتیسم با ارزیابی شناختی سازش نایافته
۱۱۴. طرحواره های ناسازگار اولیه و سازگاری زناشویی در قومیت های مختلف ایرانی
۱۱۵. پیش بینی اضطراب بارداری بر اساس حساسیت اضطرابی و تاب آوری
۱۱۶. الگوی ردیابی چشمی رانندگان مبتدی و با تجربه هنگام درک خطرات ترافیکی
۱۱۷. سوگیری شناختی و ویژگی های شخصیتی سرشتی-منشی در بیماران دوقطبی نوع یک
۱۱۸. آموزش دیکته نویسی مبتنی بر شواهد براساس مدل حافظه کاری چندمولفه ای به دانش آموزان دچار آسیب واژگانی
۱۱۹. تاثیر زوج درمانی هیجان مدار بر عملکرد ازدواج و رضایت از زندگی زنان دارای تعارض زناشویی
۱۲۰. سرشت عاطفی منفی و آسیب شناسی شخصیت: میانجی گری حساسیت اضطرابی
۱۲۱. تاثیر آموزش تنظیم هیجان بر عواطف منفی و نظم جویی هیجانی پرستاران
۱۲۲. نقش آموزش مثبت نگری در سلامت روان افراد با الگوی مصرف مواد محرک
۱۲۳. افزایش امید به زندگی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس: درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد یا شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی
۱۲۴. تاثیر طرحواره درمانی بر خودکارآمدی و امید به زندگی زنان مطلقه و طرحواره های ناسازگار اولیه فرزندان دختر
۱۲۵. رابطه شادکامی، سلامت روانی و حمایت اجتماعی در کارکنان دانشگاه
۱۲۶. سبک های دلبستگی، ویژگی های جمعیت شناختی و وابستگی روانی دانشجویان به شبکه های اجتماعی مجازی
۱۲۷. ساختار عاملی پرسشنامه عوامل استرسزای اجتماعی مربوط به مودیان مالیاتی
۱۲۸. رابطه آلکسی تایمیا، سیستم های بازداری/فعال سازی رفتاری و استرس در دانشجویان
۱۲۹. تاثیر مداخله شناختی رفتاری بر نشخوار فکری و پردازش هیجان زنان چاق دارای نشانه های افسردگی
۱۳۰. صفات چهارگانه تاریک شخصیت و خود-افشاگری اینترنتی در دانش آموزان متوسطه
۱۳۱. شبکه های اجتماعی و دلزدگی زناشویی: میانجی گری تعهد دینی
۱۳۲. رابطه جو عاطفی خانواده، ناگویی هیجانی، مشکلات بین شخصی و گرایش به اعتیاد در دانش آموزان دختر دوره متوسطه
۱۳۳. درمان مبتنی بر فن آوری واقعیت مجازی بر خودکارآمدی اجتماعی، کانون توجه و نشانه های اختلال اضطراب اجتماعی
۱۳۴. تاثیر آموزش مهارت های فرزندپروری بر احساس ارزشمندی فرزندان
۱۳۵. تفکر وجودی، جستجوی معنا و وجود معنا در زندگی: میانجیگری رضایت از زندگی
۱۳۶. طراحی مدلی پویا برای شناسایی عوامل موثر بر اعتماد اجتماعی : ترکیب روانشناسی سیستم و پویایی شناسی سیستم ها
۱۳۷. ارزش ها، نگرش ها و اهداف فرزند پروری والدین درباره استفاده نوباوگان از گوشی و تبلت هوشمند
۱۳۸. پیش بینی رضایت زناشویی براساس بخشش، خوش بینی و شفقت به خود
۱۳۹. تاثیر بازی درمانی فیلیال بر زورگویی دختران پیش دبستانی
۱۴۰. رابطه خودآگاهی هیجانی و صفات تاریک سه گانه شخصیتی زنان مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلروزیس
۱۴۱. مقایسه چشم انداز زمان در همسران جانبازان و افراد عادی
۱۴۲. سبک های دلبستگی، کارکرد خانواده و اعتیاد به اینترنت در نوجوانان دختر با والد مطلقه
۱۴۳. سازمان یادگیرنده و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی
۱۴۴. پروفایل سرعت پردازش در کودکان دچار دیسلکسیا و دیسکلکولیا
۱۴۵. تاثیر آموزش گروهی فرزندپروری مثبت بر کاهش استرس والدگری مادران دارای کودک خردسال
۱۴۶. مطالعه تطبیقی میزان درک نوجوانان از سبک های تربیتی والدین در کشورهای پیشرفته
۱۴۷. ارتقای تاب آوری و کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس از خلال معنویت درمانی و آموزش ذهن آگاهی
۱۴۸. تاثیر معنویت درمانی و آموزش ذهن آگاهی بر سطح کورتیزول و میزان افسردگی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس
۱۴۹. انزوای اجتماعی و کیفیت زندگی در خانواده های دارای عضو مبتلا به اعتیاد
۱۵۰. رابطه ابعاد انزوای اجتماعی و افسردگی در خانواده های دارای عضو مبتلا به سوءمصرف مواد
۱۵۱. سیستم های مغزی رفتاری و اختلال شخصیت اجتنابی
۱۵۲. توانمندی های شهروندی و الگوهای رفتار کاری در کارکنان سازمان صنعتی
۱۵۳. مقایسه توانمندی های شناختی بر حسب سبک های مقابله با استرس شغلی در کارکنان سازمان صنعتی
۱۵۴. ابعاد چشم انداز زمان و ترس از جرم در جوانان
۱۵۵. نشخوار فکری و عملکرد حافظه کاری در افراد سوگوار
۱۵۶. تاثیر شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنظیم هیجانی، بخشش و صمیمت زناشویی زنان آسیب دیده از خیانت همسر
۱۵۷. عواطف آرمانی و واقعی و اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان
۱۵۸. تاثیر آموزش مهارت های ارتباطی بر نشانه های اختلال سلوک نوجوانان پسر
۱۵۹. مسئولیت پذیری اجتماعی، توانایی حل مسئله و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دخترخوابگاهی
۱۶۰. خصوصیات سرشتی و شدت علائم اختلال نقص توجه/بیش فعالی: نقش کارکردهای اجرایی
۱۶۱. تاثیر درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر عزت نفس بیماران مبتلا به درد مزمن
۱۶۲. سبک های فرزندپروری، راهبردهای مقابله ای و مشکلات رفتاری در کودکان: گزارشی از والدین و معلمان
۱۶۳. رشد اجتماعی دانش آموزان در بستر تعامل اجتماعی و زبان بدن معلمان
۱۶۴. نقش آموزش تنظیم هیجان در خلاقیت و مسئولیت پذیری نوجوانان
۱۶۵. بهبود انعطاف پذیری شناختی از طریق آموزش تاب آوری در دانش آموزان دختر دوره متوسطه
۱۶۶. تاثیر آموزش تاب آوری بر خلاقیت دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم
۱۶۷. تفاوت های جنسیتی کودکان و نوجوانان در کارکردهای اجرایی
۱۶۸. طراحی و ارزیابی پیامدهای اولیه برنامه توانبخشی شناختی سرور مبتنی بر رایانه برای دانش آموزان نارساخوان نادرستنویس
۱۶۹. ذهن آگاهی، انعطاف پذیری روانشناختی و سلامت روان در بزرگسالان دارای مشکلات جسمی حرکتی
۱۷۰. تاثیر حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد بر اضطراب اجتماعی کودکان آزار دیده ی هیجانی
۱۷۱. آمادگی ذهنی و تصمیم گیری ریسکی در دانشجویان با نشانه های اضطراب فراگیر: نقش عدم تحمل ابهام و پاسخ گالوانیکی پوست
۱۷۲. خود دلسوزی، خودکارآمدی و استرس تحصیلی در دانشجویان
۱۷۳. پیش بینی سازگاری اجتماعی بر اساس احترام به خود و خویشتن داری در دانشجویان دختر خوابگاهی
۱۷۴. شدت اختلال مصرف مواد، بزرگمنشی و آسیب پذیری در افراد خودشیفته
۱۷۵. مقایسه ویژگی های شخصیتی، احساس تنهایی و حل مسئله اجتماعی در کودکان همراه خانواده و ساکن در مراکز شبانه روزی
۱۷۶. رابطه بین سبک های دلبستگی، سبک های فرزندپروری و مشکلات رفتاری در کودکان
۱۷۷. انس با قرآن، هوش معنوی، مطلوبیت اجتماعی و سلامت روانی در دانشجویان
۱۷۸. راهبردهای تنظیم هیجان و حساسیت اضطرابی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر
۱۷۹. تاثیر درمان شناختی رفتاری بر تنیدگی افراد مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس
۱۸۰. تاثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش نشانگان اختلال استرس پس از ضربه در آزادگان جنگ
۱۸۱. تاب آوری و باور به دنیای عادلانه در زنان سرپرست و غیرسرپرست خانوار
۱۸۲. پیش بینی گرایش به مواد در دانش آموزان متوسطه بر اساس تاب آوری، کنترل روانشناختی و ذهنیت های مقابله ای طرحواره ای
۱۸۳. مهارت آموزی اجتماعی مبتنی بر مدل شناختی- رفتاری به کودکان دارای نشانگان نقص توجه- بیش فعال
۱۸۴. کاربرد درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد جهت کاهش گرایش به روابط فرازناشویی زنان متقاضی طلاق
۱۸۵. ادراک اجتماعی و بافت رابطه: نقش های اجتماعی با چه مختصات اجتماعی ارتباطی مشخص می شوند
۱۸۶. تاثیر آموزش راهبردهای مدیریت هیجان بر تنظیم شناختی هیجان و کاهش رفتارهای پرخطر نوجوانان
۱۸۷. تاثیر برنامه ی حل مسئله خانواده/مدرسه محور بر حل مسئله اجتماعی نوجوانان دختر تیزهوش
۱۸۸. آموزش مفاهیم نظریه انتخاب به منظور ارتقای مهارت های حل مسئله در زنان دچار تعارض زناشویی
۱۸۹. کاربست واقعیت درمانی به منظور مدیریت تعارضات زناشویی در جمعیت زنان
۱۹۰. پیش بینی خود تخریبگری بر پایه میزان تنیدگی، هیجان های منفی و خودتنظیمی هیجانی در دانشجویان
۱۹۱. کاربست فنون مشاوره خانواده شناختی-رفتاری با تاکید بر مثبت نگری به منظور افزایش کیفیت زندگی خانواده: مطالعه تک موردی
۱۹۲. تاثیر آموزش فراشناخت بر کیفیت زندگی زنان مطلقه
۱۹۳. تاثیر آموزش مهارت کنترل خشم بر مشکلات هیجانی-رفتاری و کیفیت زندگی کودکان بدسرپرست ۸ تا ۱۲ سال
۱۹۴. مهارت های تنظیم هیجانی در کاهش وسوسه خوردن افراد مبتلا به اختلال پرخوری هیجانی
۱۹۵. پیش بینی افکار خودکشی افراد مبتلا به سرطان براساس سیستم های مغزی رفتاری و فاجعه آفرینی درد
۱۹۶. ویژگی ها و کفایت روان سنجی مقیاس ذهنیت روانشناختی در مشاوران و روان درمانگران
۱۹۷. مقایسه ویژگی های برونگرایی، روان رنجورخویی و توافق پذیری دانشجویان معتاد و غیرمعتاد به اینترنت
۱۹۸. تاثیر موسیقی درمانی بر مهارت های اجتماعی کودکان پیش دبستانی
۱۹۹. تاثیر درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجانی در دانش آموزان
۲۰۰. نوع استفاده مادران از شبکه های مجازی و کیفیت رابطه مادر کودک
۲۰۱. توانایی های شناختی و سیالی حساب در یک نمونه بالینی از دانش آموزان ابتدایی با ناتوانی یادگیری ریاضی