عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سیستان

دوره آموزشی اصول و مبانی بازاریابی و بازاررسانی آبزی پروری

دوره آموزشی اصول و مبانی بازاریابی و بازاررسانی آبزی پروری

دوره آموزشی اصول و مبانی بازاریابی و بازاررسانی آبزی پروری ویژه کارکنان شیلات در روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۲ از ساعت هفت ونیم صبح در اداره شیلات برگزار گردید. در این دوره آموزشی دکتر محمود محمد قاسمی به عنوان مدرس در ابتدا  ویژگی های شرکت های موفق در امر نگه داری مشتریان قدیمی و جذب مشتری جدید را تشریح نمود و سپس عنوان نمودند جذب مشتری جدید پنج برابر مشتری قدیمی هزینه دارد و حذف مشتری قدیمی به معنی از دست دادن کل جریان های خرید مشتری در طول زندگی می باشد. در ادامه ایشان با بیان اینکه از دیدگاه بازاریابی، نقطه آغاز بازار و نقطه آخر سود براساس رضایت مشتری از کیفیت و کمیت کالاها و خدمات می باشد، این دوره را در ساعت یازده با ذکر صلواتی بر محمد (ص) و آل محمد (ص) خاتمه دادند.