عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: چهار بیمارستان در استان بوشهر در حال ساخت است

دکتر ایرج بیژنی در بازدید از پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان دشتستان اظهار داشت: هم‌اکنون ۸ پروژه عمرانی در بخش بهداشت و درمان در شهرستان دشتستان در حال احداث است.
وی تصریح کرد: ساختمان خانه‌های بهداشت پلنگی، باغ تاج، خون، تنگ ارم و اورژانس ۱۱۵ آبپخش تکمیل و در صورت تامین هزینه خرید تجهیزات افتتاح خواهند شد.
دکتر بیژنی افزود: انتظار داریم ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان دشتستان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.
وی بیان کرد: همچنین ساختمان کلینیک ویژه برازجان که در سال ۹۴ عملیات اجرایی آن آغازشده است و پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد دارد که امیدواریم با تامین اعتبار تکمیل و به شهروندان دشتستانی خدمات قابل‌توجه ای را ارائه دهد.
دکتر بیژنی همچنین در بازدید از ساختمان جدید بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اظهار کرد: فاز اول اسکلت فلزی این بیمارستان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی از محل اعتبارات حوادث و سفر ریاست جمهوری در ۶ طبقه در حال احداث است و اعتبار این پروژه در حدود ۸۰ میلیارد تومان است که با مدیریت منابع امیدواریم تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر چهار بیمارستان شامل بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا (س) بوشهر، بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، اورژانس هسته‌ای بوشهر و مرکز بیماری‌های خاص (پژوهشی درمانی) در سطح استان در حال احداث است که اعتبار ریالی آن‌ها ۲۸۰ میلیارد تومان است.
دکتر بیژنی خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه‌ها نسبت تخت به ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت از یک و چهاردهم فعلی به ۲ تخت به ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت می‌رسد که از میانگین کشوری بالاتر خواهد شد.

باید ساخت پروژه‌ها با سرعت و دقت بیشتری انجام شود


معاون امور عمرانی استان بوشهر نیز با بیان اینکه باید ساخت پروژه‌ها با سرعت و دقت بیشتری انجام شود اظهار داشت: پروژه‌های نیمه‌تمام بنا به سیاست کلی استاندار باید مدیریت شوند و با توجه به منابع مالی محدودی که داریم، پروژه‌های نیمه‌تمام نیاز به مدیریت فنی دارند.
دکتر مهرداد ستوده بیان کرد: سیاست مدیریت ارشد استان بر این است که طبق نقشه راه عمرانی استان، تمام تمرکز و توان خود را باید روی پروژه‌های نیمه‌تمام بگذاریم زیرا باقی ماندن پروژه‌های نیمه‌تمام باعث یاس و ناامیدی و زیبنده نظام و دولت تدبیر و امید نمی‌باشد.
معاون امور عمرانی استان بوشهر بیان کرد: سرعت ساخت پروژه‌ها در دشتستان باید با سرعت و دقت بیشتری انجام شود و امیدوارم در دهه فجر امسال پروژه‌هایی که صددرصد تکمیل‌شده‌اند، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از روند احداث پیشرفت پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بازدید کردند.

انتهای پیام/ ۳۰۳۰/س.غ

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI