عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

جذب هیات علمی پژوهشی ضریب K دردانشگاه علوم پزشکی مشهد

نشست مصاحبه انتخاب و جذب هیات علمی پژوهشی ضریب k در دانشکده های طب ایرانی و مکمل ، بهداشت و پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

به گزارش وب دا، در این نشست  که با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه،  روسای دانشکده ها و مدیران گروه های مرتبط برگزار شد، متقاضیان برای انجام همکاری در گروه های ژنتیک پزشکی در دانشکده پزشکی ، داروسازی سنتی و بالینی در دانشکده طب ایرانی و مکمل و گروه مدیریت و اقتصاد سلامت دانشکده بهداشت مورد مصاحبه های تخصصی قرار گرفتند.

در جلسه مصاحبه رشته بیولوژی سلولی مولکولی به منظور جذب در گروه ژنتیک پزشکی از شش نفر داوطلب دارای شرایط جذب هیات علمی، در زمینه تخصصی و عمومی مرتبط و میزان تسلط آنها به زبان انگلیسی ارزیابی بعمل آمد که نهایتا یک نفر از ایشان جذب دانشگاه خواهد شد .

همچنین در جلسه مصاحبه رشته  فارماکولوژی گروه داروسازی سنتی و بالینی از یک نفر داوطلب دارای شرایط  جذب هیات علمی پژوهشی ، در زمینه تخصصی و عمومی مرتبط ارزیابی بعمل آمد.

و در آخرین جلسه مصاحبه از یک نفر داوطلب دارای شرایط جذب هیات علمی به منظور جذب در رشته اقتصاد سلامت دانشکده بهداشت ارزیابی بعمل آمد.

{jcomments on}