عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای همکاری با شرکت‌های صنعتی استان

دکتر غلامرضا خمیسی‌پور در نشست هم‌اندیشی معاونت تحقیقات و فن‌آوری دانشگاه با شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: همکاری دوجانبه آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه و شرکت‌های صنعتی استان وجود دارد که این موضوع زمینه‌ساز ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه و صنعت خواهد شد.
وی با تاکید بر ضرورت گسترش همکاری‌های دانشگاه با بخش صنعت افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی کسب‌وکار توسط متخصصین شرکت شهرک‌های صنعتی برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی نیز به پیوند هرچه بیشتر دانشگاه و صنعت کمک خواهد نمود.
مسئول شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر نیز در نشست گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی به‌عنوان حامی صنایع کوچک و متوسط در زمینه تامین زیرساخت‌ها به‌منظور تسهیل درراه اندازی و توسعه صنایع استان ایفای نقش می‌کند.
حسن خزان با اشاره به آمادگی شرکت شهرک‌های صنعتی برای گسترش همکاری با دانشگاه گفت: برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و تورهای صنعتی، حمایت مالی از پایان‌نامه‌های تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری، پروژه‌های پژوهشی، برگزاری دوره‌های آموزشی به کارکنان صنایع و ارائه خدمات مشاوره‌ای به صنایع و همچنین حمایت مالی از برگزاری رویدادهای استارتاپی و ثبت اختراع آماده هر نوع همکاری هستیم.
نشست هم‌اندیشی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه با شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر به‌منظور توسعه همکاری دوجانبه بین دانشگاه و صنعت تشکیل و مقرر شد به‌منظور توسعه همکاری بین دانشگاه و صنعت بر اساس محورهای مشترک مطرح‌شده در جلسه، متن تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه تنظیم و پس از نهایی سازی آن، به امضاء روسای دانشگاه و شرکت برسد.
انتهای پیام/ پ.ر ۲۰۳۰

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI