عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود پزشکی پردیس بین الملل دانشگاه ایران

مراسم معارفه دانشجویان پزشکی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی  ایران  ( ورودی بهمن ۹۸) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:این مراسم با حضور دکتر مقتدایی معاون بین الملل ، دکتر احمدی معاون آموزشی پردیس بین الملل،  دکتر جنابی معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل ، دکتر مازیارمدیر تربیت بدنی دانشگاه مورخ ۲۹ دی ماه در مرکز همایش‌های رازی برگزار گردید.
در ابتدا گزارشی از تاریخچه دانشگاه علوم پزشکی ایران ارائه شد .
سپس دکتر مقتدایی ؛معاون بین الملل دانشگاه ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدید ورود پزشکی پردیس عنوان داشت : دانشگاه علوم پزشکی ایران یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است و این ساختار مدیون زحمات افراد در طول سال های گذشته می باشد .
دکتر مقتدایی بیان‌کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران بیش از ۵ میلیون نفر از جمعیت تهران را تحت پوشش دارد و بیمارستان های تابعه آن در کشور یونیک هستند.
وی افزود : بستر آموزشی پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران (در حوزه های علوم پایه و بالینی ) فراهم است و این دانشگاه دارای هیئت علمی بسیار مجرب می باشد ، لذا دانشجویان باید از این بستر نهایت استفاده را نمایند .
معاون بین الملل دانشگاه تصریح کرد :هر کدام از دانشجویان به اندازه تلاش و همت خود نتیجه مطلوب را کسب
می نمایند.
در ادامه دکتر احمدی؛ معاون آموزشی پردیس بین الملل اظهار کرد :تحصیل در رشته پزشکی کار بسیار سختی است و بسیار سخت تر از گذشتن از سد کنکور ، در واقع تحصیل در این رشته کار ساده‌ای نیست؛ چون پزشکان با جان انسان ها سر و کار دارند لذا نظام آموزش پزشکی در این حوزه بسیار سختگیر می باشد.
وی اشاره کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران توانسته افراد مهمی را به جامعه تقدیم نماید و این دانشگاه دارای اساتید برجسته بین المللی می باشد .
ایشان ضمن آرزوی توفیق خاطر نشان کرد: دانشجویان باید بدانند لحظات زندگی قابل برگشت نیست، لذا باید با نگاه و افق بلند مسیر پرواز خود را تنظیم نمایند .
دکتر احمدی خطاب به پدر و مادر دانشجویان تاکید کرد: شما باید به عنوان مراقب و همیار دانشگاه به وضعیت تحصیلی دانشجویان خود رسیدگی کنید.
سپس دکتر جنابی معاون دانشجویی فرهنگی پردیس بین الملل ذکر کرد: شما یک آزمون علمی را پشت سر گذاشته اید و انشاءالله با برنامه ریزی بسیار هدفمند در آزمون الهی هم موفق باشید.
دکتر جنابی تصریح کرد: ما خدمتگذار شما هستیم تا بستر را برای ارتقای همه ابعاد وجودی شما دانشجویان فراهم آوریم ، شما دانشجویان هم فقط به ارتقای بعد علمی خود بسنده نکنید و در جهت رسیدن به همه ابعاد انسانی و الهی گام بردارید .
وی گفت: شما جزو برگزیدگان این آزمون هستید تا التیام بخش آلام مردم باشید.
معاون دانشجویی فرهنگی پردیس بین الملل اعلام کرد: با رایزنی ها و پیگیری های انجام شده ؛ مسئله خوابگاه برای دانشجویان پردیس بین الملل حل شده و دانشجویان می توانند جهت استفاده از خوابگاه اقدام نمایند.
در این مراسم از محراب فتحی؛ دانشجوی پزشکی (ورودی ۹۵ ) و برگزیده آزمون جامع پایه پزشکی شهریور ماه ۹۸ تقدیر گردید.
همچنین از تیم فوتسال دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی ایران که توانسته بودند مقام قهرمانی المپیاد ورزشی دانشجویان درسال گذشته را کسب نمایند  قدردانی شد.
در پایان پنل پرسش و پاسخ با حضور دانشجویان و اساتید برگزار گردید.
لازم به ذکر است حدود ۶۵ دانشجوی رشته پزشکی برای ترم بهمن ۹۸ در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران پذیرش شدند.
تهیه خبر : رهنورد